تبیان، دستیار زندگی
این اولین جمله ای بود که بعد از تحویل جایزه 000/500/4 ریالی به محمد کاظمی 16 ساله شنیدم . این هم وطن اراکی می گوید حدود 2 سال است که از سایت تبیان استفاده می کنم و از طریق دایی ام که وی نیز عضو سایت تبیان است با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خیلی خوشحالم ، جایزه تبیان واقعی است !


این اولین جمله ای بود که بعد از تحویل جایزه 000/500/4 ریالی به محمد کاظمی 16 ساله شنیدم . این هم وطن اراکی می گوید حدود 2 سال است که از سایت تبیان استفاده می کنم و از طریق دایی ام که وی نیز عضو سایت تبیان است با تبیان آشنا شدم . بخش مدرسه اینترنتی ، کتابخانه دیجیتال ، مشاوره و مسابقات از بخشهای مورد علاقه وی می باشد و تاکید می کند که اگر درس هایم سنگین نباشد ، بیشتر وقتم را در روز با تبیان می گذراندم . این دانش آموز دبیرستانی نقطه قوت تبیان را در چند بعدی بودن آن می داند و در مورد نقطه ضعف تبیان خواسته ای را مطرح می کند و می گوید موسسه تبیان قرار بود از 22 بهمن در تمام شهرستانهایی که به اینترانت تبیان متصل هستند به شرکت کنندگان مسابقات روزانه اینترنت رایگان اهداء نماید ولی چنین اتفاقی نیفتاده است .

عضو اراکی سایت تبیان می گوید هدفم از شرکت در مسابقات تبیان ابتدا سنجش اطلاعات و معلومات ، سپس گرفتن جایزه می باشد و تاکید می کند که اطلاعاتی که از اینترنت گرفته و کمک دایی اش در برنده شدنش در مسابقه تبیان نقش بسزایی داشته است.

برنده جایزه 000/500/4 ریالی تبیان در انتها به کاربران هم سن و سال خود پیشنهاد می کند که از اطلاعات موجود در کتابخانه دیجیتالی تبیان و مدرسه اینترنتی حداکثر استفاده را بنمایند و تاکید می کند که مطمئن باشید جایزه تبیان واقعی است.

روابط عمومی موسسه تبیان