تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی نخواهیم دید از اینكه مربیان داخلی نتوانستند هدایت تیم ملی را در اختیار داشته باشند متاسفم. محمد احمد زاده سرمربی تیم برق شیراز در گفت و گو یی با بیان مطلب فوق افزود: همایون شاهرخی نماینده مربیان داخلی در این مقطع بود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تا چهار، پنج سال رنگ مربی ایرانی را در تیم ملی نخواهیم دید

از اینكه مربیان داخلی نتوانستند هدایت تیم ملی را در اختیار داشته باشند متاسفم.

محمد احمد زاده سرمربی تیم برق شیراز در گفت و گو یی با بیان مطلب فوق افزود: همایون شاهرخی نماینده مربیان داخلی در این مقطع بود و از اینكه وی به این شكل از سمت سرمربیگری تیم ملی كنار رفت باید تاسف خورد و فكر می كنم با این شرایط تا چهار، پنج سال رنگ مربی ایرانی را در تیم ملی نخواهیم دید.

وی افزود: در عین حال من فكر می كنم حضور برانكو در حال حاضر بهترین گزینه است و با توجه به شناختی كه او از فوتبال ما دارد می تواند در عملكرد خود موفق باشد.

احمدزاده گفت: در این میان نباید نسبت به نقش روزنامه های ورزشی بی تفاوت بود چون آنها بودند كه با فشار خود زمینه حضور برانكو را در فوتبال ما فراهم كردند، اما در مجموع لازم است كه به نظر فدراسیون احترام گذاشت و از همه نظر به برانكو كمك كرد تا فوتبال ملی ما به نتیجه لازم دست پیدا كند.

برانكو دیگر یك شهروند ایرانی به حساب می آید

برانكو امتحانش را در فوتبال ما پس داده و من فكر می كنم بتواند در راهی كه پیش گرفته موفق باشد.

امیر قلعه نویی با بیان مطلب فوق افزود: برانكو در حال حاضر یك شهروند ایرانی محسوب می شود كه با تجربه و سابقه و شناختی كه او از فوتبال ما دارد و بواسطه حضور در سالهای گذشته، می تواند كمك حال فوتبال امروز ما باشد.

قلعه نویی افزود: در این میان نكته مهم ، نحوه برخورد با شاهرخی است كه باید قداست و حرمت ایشان حفظ شود . زیرا زحماتی كه او برای فوتبال ما كشیده است جای تقدیر دارد.

سرمربی استقلال افزود: متاسقانه در فوتبال ما هنگام استقبال از افراد تعریف و تمجید حرف اول را می زند و هنگام خداحافظی انتقاد و شكایت و اینگونه مسایل پیش می آید كه امیدوارم این بار اینگونه نباشد.

قلعه نویی گفت: دكتر دادكان فردی معتقد و با دانش است و زحمات فراوانی برای فوتبال ما كشیده و من امیدوارم این انتخاب او سبب شود تا فوتبال بیش از پیش در راه رسیدن به قله های افتخار، موفق عمل نماید.