تبیان، دستیار زندگی

احتمال ضعیف بازگشت طارمی به ترکیه

باشگاه پرسپولیس کمتر از یک هفته فرصت دارد تا به حکم فیفا که شامل محرومیت باشگاه و مهدی طارمی و پرداخت غرامت 790 هزار یورویی است اعتراض کند اما هنوز خبری از لایحه دفاعیه نیست!
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
طارمی
 باشگاه پرسپولیس کمتر از یک هفته فرصت دارد تا به حکم فیفا که شامل محرومیت باشگاه و مهدی طارمی و پرداخت غرامت 790 هزار یورویی است اعتراض کند اما هنوز خبری از لایحه دفاعیه نیست!
به گزارش تبیان و به نقل از خراسان؛ البته گفته می‌شود مسئولان باشگاه در حال تهیه لایحه دفاعیه جامع و کاملی هستند تا به ارسال آن به CAS بتوانند حکم را به حالت تعلیق درآورند. البته گویا مثل اکثر کارهای جامعه ایرانی ارسال لایحه دقیقه 90 انجام خواهد شد و جای نگرانی نیست. در شرایطی که باشگاه پرسپولیس امیدوار است از طریق وکلایش و همچنین مذاکره با باشگاه ریزه‌اسپور داستان محرومیت 4 ماهه طارمی و محرومیت این باشگاه را ختم به خیر کند، شایعه‌ای درباره ماجرای طارمی و ریزه‌اسپور مطرح شده است. گفته می‌شود باشگاه ترکیه‌ای شرط ویژه‌ای برای پس گرفتن شکایتش دارد تا کل ماجرا یک باره فیصله یابد. گویا مسئولان باشگاه ریزه‌اسپور خواستار بازگشت مهدی طارمی به تیمشان هستند و امیدوارند این اتفاق نهایتا تا نیم فصل رخ دهد. درخشش مهدی طارمی در 2 فصل اخیر و کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران و عملکرد خوب او در تیم ملی و دیدارهای قاره‌ای باعث شده توجه ترکیه‌ای‌ها بیش از گذشته به این مهاجم جلب شود و حالا آن‌ها می‌خواهند یک بازی برد- برد با پرسپولیس و شاید هم بازی 2 سر برد راه بیندازند. مدیران ریزه‌اسپور می‌دانند که طارمی در صورت بازی در جام جهانی 2018 قطعا پیشنهادهای جدیدی دریافت خواهد کرد و آن‌ها می‌خواهند با جذب این بازیکن و فروش او بعد از جام جهانی روسیه به پول خوبی برسند. آن‌ها پیشنهاد خود را به مدیران پرسپولیس ارایه داده‌اند و منتظر پاسخ ایرانی‌ها هستند اما در این رابطه شنیده می‌شود مدیران باشگاه و مدیر برنامه طارمی با این پیشنهاد مخالف هستند. با وجود آن‌که بازگشت طارمی به ریزه‌اسپور احتمالا به توافق 2 باشگاه و رفع محرومیت پرسپولیس از 2 پنجره نقل‌وانتقالات و منتفی شدن غرامت 790 هزار یورویی منجر خواهد شد با این حال از نظر پرسپولیسی‌ها و طارمی ضرر پذیرفتن این پیشنهاد از نپذیرفتن آن بیشتر است.