تبیان، دستیار زندگی

مدیر موکب جمکران خبرداد:

ثبت‌نام از فعالان رسانه‌ای برای دریافت خدمات از موکب جمکران

مدیر موکب مسجد مقدس جمکران گفت: پایان ماه محرم آخرین فرصت برای اعلام حضور و ثبت‌نام جهت اخذ مجوز دریافت خدمات از موکب مسجد مقدس جمکران است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
 ثبت‌نام از فعالان رسانه‌ای برای دریافت خدمات از موکب جمکران
حجت‌الاسلام سید مهدی هاشمی زاده با اشاره به اینکه موکب مسجد مقدس جمکران در ایام اربعین امسال نیز در جوار عمود 1070 پذیرای عاشقان حسینی خواهد بود، اظهار کرد: امسال نیز همچون سال‌های قبل خدمات ویژه نظیر اسکان، پذیرایی و اینترنت به اهالی رسانه اعم از خبرنگاران، عکاسان، برنامه‌سازان تلویزیونی و فعالان شبکه‌های ماهواره‌ای عضو اتحادیه رادیوتلویزیون‌های اسلامی ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: در نظر است کارتی ویژه برای این افراد صادر شود تا علاوه بر حضور در موکب مسجد مقدس جمکران و دریافت خدمات لازم، بتوانند به‌وسیله آن مجوز فعالیت در برخی عتبات عراق را نیز دریافت کنند و به سهولت و بدون دغدغه مأموریت رسانه‌ای خود در انعکاس بزرگ‌ترین تجمع انسانی جهان را انجام دهند.
مدیر موکب مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: پایان ماه محرم آخرین فرصت برای اعلام حضور و ثبت‌نام جهت دریافت کارت موکب مسجد مقدس جمکران است و علاقه‌مندان می‌توانند برای هماهنگی در ساعات اداری با شماره تلفن 02537253417 تماس بگیرند.
منبع: خبرگزاری رسمی حوزه