تبیان، دستیار زندگی

شخصیت شناسی از روی رنگ اتومبیل

روان شناســان اظهار مى دارند که از روى رنگ اتومبیل ها مى توان به شخصیت، حالات روحى وخصوصیات اخلاقى افراد پى برد. در زیر به چند مورد اشاره مى کنیم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
اتومبیل ،شخصیت شناسی، بی احتیاطی، مسائل فنی، خصوصیات اخلاقی، خانواده ،تست روانشناختی
اتومبیل هاى قرمزرنگ

 روان شناســان معتقدند رنگ قرمز، ناخودآگاه افراد را به فکر سرعت، بى احتیاطى و بى پروایى مى اندازد. صاحبان اتومبیل هــاى قرمز، پرانــرژى و فعال مى باشــند و در صحبت کردن، از دیگران پیشى مى گیرند.

اتومبیل هاى سفید

 افــراد بــا اعتمادبه نفس و برون گــرا، رنگ ســفید را براى اتومبیل شــان انتخاب مى کنند. آنان واقعیت ها را نادیده نمى‌مسائل فنی،گیرند و البته کمى ریسک پذیرند

اتومبیل هاى نقره اى

 به گفته ى کارشناســان، اتومبیل هاى نقره اى، کمتر دچار تصادف مى شــوند. یکى از دلایل اش، خوب دیده شــدن این اتومبیل ها در جاده مى باشد. به نظر روان شناسان، افرادى که این رنگ را انتخاب مى کنند، آرام، متین و خونسرد بوده و به مسائل فنى خودرو، آگاه اند. این افراد، آینده نگر مى باشند.

اتومبیل هاى سیاه

افرادى این رنگ را انتخاب مى کنند که در کارهاى شان شــتابزده عمل مى کنند و به توانایى و قدرتمند بودن شــان اطمینان دارند. آنان به راحتى براســاس حدس و گمان، قصاوت و تصمیم گیرى مى کنند.

اتومبیل هاى زرد

 افراد باهوش، سرزنده و شــاداب، این نوع رنگ را انتخاب مى کنند و از هیچ فرصتى براى نشــان دادن این سرزندگى به دیگران، فروگذار نیستند. آنان در واقع، افرادى با نشاط و برون گرا هستند.
منبع: آموزش برتر 
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.