تبیان، دستیار زندگی

فکر می کنم در روزهای آینده با فروش بهتری مواجه شویم

برای ساخت فیلم مشکلی نداشتم و توانستم خیلی راحت فیلم را بسازم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
فیلم ایتالیا ایتالیا


کاوه صباغ زاده کارگردان فیلم «ایتالیا ایتالیا» در ارتباط با وضعیت فروش فیلم گفت: وضعیت فروش تاکنون بد نبوده، ولی از آنجایی که یک هفته سینماها تعطیل بود و فرصتی برای تبلیغات نبود، و ما هم تبلیغات مان پر از موسیقی ها و فضای شاد بود، نمی شد در هفته اول محرم تبلیغاتی انجام گیرد، خیلی فروش درجه یکی نیست، ولی برای دو روز اول بد نبوده است. تبلیغات تلویزیونی هم به زودی آغاز می شود و فکر می کنم موثر باشد.

وی در ارتباط با وضعیت اکران در روزهای آینده نیز افزود: فکر می کنم اکران فیلم در روزهای آینده بهتر از چیزی که اکنون هست شود. فصل پاییز است و نیمه اول پاییز. با گذشت زمان اوضاع روتین تر می شود، هوا هم خنک تر شده و با توجه به بارندگی می توان گفت این عوامل در فروش کم موثر بوده اند. فکر می کنم در روزهای آینده با فروش بهتری مواجه شویم.

صباغ زاده در ارتباط با بازخورد مخاطبان گفت: تا جایی که به گوش من رسیده بازخورده خوبی بوده و فضای شاد فیلم را دوست داشتند.

وی در ارتباط با ایده ساخت فیلم توضیح داد: داستانی خواندم از جومپالاهیری، در طول این ۸سال که این داستان را خوانده بودم همیشه دوست داشتم آن را تبدیل به فیلمنامه کنم. در نهایت سعی کردم اتفاقاتی که مربوط به زندگی سینمایی خودم در دو سه سال اخیر بود را وارد داستان کنم و با اضافه کردن فانتری به فیلمنامه از حالت تلخ داستان اصلی فاصله بگیرد که در نهایت شد فیلمی که اکنون می بینید.

صباغ زاده به گروه خوب فیلم اشاره کرد و افزود: برای ساخت فیلم مشکلی نداشتم و با گروه خوبی همکاری داشتم. توانستم خیلی راحت فیلم را بسازم، ولی به دلیل اینکه فضای کار، فضای متفاوتی بود هم از بیرون و هم بچه های گروه سازنده با شک و تردید به فیلم نگاه می کردند تا زمانی که ساخت فیلم به پایان برسد نگران بودند چه فیلمی می سازیم، ولی فشار بیرونی و مانعی وجود نداشت و به راحتی پروانه ساخت فیلم را دریافت کردیم و برای اکران هم با مشکلی مواجه نشدیم.

او در ارتباط با همکاری با بازیگران این فیلم اضافه کرد: همکاری بسیار خوبی بود. بازیگران اصلی بازیگران بسیار خوبی بودند و بسیار برای نقش تلاش کردند و فقط درگیر همین پروژه بودند. بازیگران اصلی از آن دسته از بازیگرانی نبودند که همزمان چند پروژه را قبول کنند. بازیگران فرعی هم در نقش خودشان بازی می کردند و همکاری با آنها خیلی کار راحتی بود. درکل تجربه خوبی بود و من از نتیجه کار راضی بودم.

صباغ زاده در خصوص کارهای در دست تولیدش توضیح داد: در حال حاضر روی فیلمنامه ای کار می کنم و منتظرم اکران «ایتالیا ایتالیا» تمام شود و بازخوردها را نسبت به این گونه از فیلم ها ببینم تا به سراغ فیلم های بعدی بروم.

منبع: صبا