تبیان، دستیار زندگی

سینا حجازی و الناز شاکردوست هم‌بازی شدند

سینا حجازی در فیلم «سراسر شب» هم‌بازی الناز شاکردوست است و حضور او موجب جلب توجه هوادارانش شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
  خواننده پاپ که نخستین تجربه سینمایی خود را در فیلم فرزاد موتمن تجربه خواهد کرد، در نخستین روز از فیلمبرداری «سراسر شب» در یکی از کافه‌های تهران، مورد توجه هواداران این خواننده قرار گرفت.
فیلم «سراسر شب»

«سراسر شب» به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و کارگردانی فرزاد موتمن استارت فیلمبرداری را از 12 مهر زده است و حضور سینا حجازی خواننده موسیقی کشور  در این  پروژه سینمایی سروصداهایی را در پی داشته است.

الناز شاکردوست، امیر جعفری، مهدی سلطانی سروستانی و آزاده صمدی در این فیلم سینمایی بازی می‌کنند.

90  درصد از این فیلم در شب فیلمبرداری می‌شود و تقریبا همه لوکیشن‌های فیلم در تهران است.

فیلم سراسر شب به نویسندگی مشترک زامیاد سعدوندیان و فرزاد موتمن یک درام معاصر است و در خلاصه داستانش آمده:  مهتا برای یافتن ردی از داود مرادی که آخرین فرد مرتبط با خواهرش مریم، پیش از خواب طولانی مدتش بوده به محله زندگی داود می‌رود تا با یافتن پاسخی برای سوالاتش پیرامون اتفاقی که برای مریم افتاده پیدا کند، اما در این میان...

«سینا حجازی» فرزند بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران صدرالدین حجازی با آثاری چون «لیلی» و «دیدی داری» که در فضایی خاص و جدید ارائه و منتشر شدند، توانست قشر وسیعی از مخاطبان موسیقی را به سمت آثارش بیاورد و حال با این حضور متفاوت او در قالب نقش اول فیلم کارگردان مطرح سینمای ایران به نظر می‌رسد مخاطبان سینما نیز شاهد حضور چهره‌ای جدید در حوزه سینما و بازیگری باشند.

منبع: تسنیم