تبیان، دستیار زندگی

مشخصات پیکسل بوک گوگل پیش از معرفی رسمی فاش شد

لحظاتی پیش مشخصات کروم‌بوک اختصاصی گوگل با نام پیکسل بوک که برای معرفی در رویداد امشب گوگل برنامه‌ریزی شده است، فاش شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
مشخصات پیکسل بوک گوگل پیش از معرفی رسمی فاش شد
به گزارش تبیان و به نقل از زومیت، امروز راس ساعت ۱۹:۳۰، گوگل طی رویدادی اختصاصی جدید‌ترین محصولات خود را معرفی خواهد کرد. طبق برخی اخبار منتشر شده، گوگل در نظر دارد کروم‌بوک رده بالا و اختصاصی خود را با نام پیکسل‌بوک در این رویداد معرفی کند.
پیکسل بوک از نمایشگر ۱۲.۳ اینچی بهره می‌برد که پردازنده‌ی Core i5 اینتل وظیفه‌ی تامین توان پردازشی آن را برعهده خواهد داشت. طبق اطلاعات فاش شده، کروم‌بوک جدید گوگل در سه مدل مختلف با حافظه‌ی داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و با قیمت ۱۱۹۹، ۱۳۹۹ و ۱۷۴۹ دلار عرضه خواهد شد.
مشخصات پیکسل بوک گوگل پیش از معرفی رسمی فاش شد
هنوز مشخص نیست که آیا پیکسل‌بوک از پردازنده‌ی دیگری به جز Core i5‌ بهره می‌برد و آیا نمونه‌ی به کار رفته در این کروم‌بوک به نسل هفتم اینتل باز می‌گردد یا شاهد استفاده از نسل هشتم و جدید‌ترین پردازنده‌های اینتل در آن خواهیم بود. با این حال با توجه به قیمت‌‌های فاش شده، احتمال تجهیز به پردازنده‌ی رده Core i7 زیاد خواهد بود.
طبق گزارش نشریه‌ی Synnex، در کنار پیکسل‌بوک، دستگاهی با نام گوگل کلیپس (Google Clpis)‌ نیز در رویداد امشب معرفی خواهد شد که به عنوان لوازم جانبی به فروش خواهد رسید.
گوگل خود را برای معرفی جدید‌ترین محصولات سخت‌افزاری آماده می‌کند و ظاهرا رویداد جذابی را پیش‌رو خواهیم داشت. غول دنیای فناوری در کنار پیکسل‌بوک، رونمایی از نسل جدید گوشی‌های پیکسل را نیز برنامه‌ریزی کرده است.


منبع:زومیت