تبیان، دستیار زندگی
اندازی بانوان: برای همیشه از ورزش خداحافظی می كنم. مسوولین نمی خواهند من در تیم ملی باشم. راحله خیرالله زاده دارنده مدال برنز بازی آسیایی بوسان بنا به دلایل نامعلومی از حضور در ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان بازماند. ر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ركورددار تیراندازی بانوان:

برای همیشه از ورزش خداحافظی می كنم.

مسوولین نمی خواهند من در تیم ملی باشم.


راحله خیرالله زاده دارنده مدال برنز بازی آسیایی بوسان بنا به دلایل نامعلومی از حضور در ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی بانوان بازماند.

راحله خیرالله زاده ملی پوش تیم ملی تیراندازی بانوان در گفت و گو یی پیرامون مطلب فوق گفت:" دست اندركاران انجمن تیراندازی بانوان، غیبت در تمرینات را به عنوان دلیل حذف من عنوان كردند، درحالیكه من در مدت زمان مختص به بدنسازی دراردو حضور داشتم و در تمرینات تیراندازی با اجازه آقای ذوالفقاری مربی تیم اردو را ترك كردم.

با اینحال طی تماسی از سوی انجمن، 5 جلسه غیبت را بهانه حذف من از اردوی تیم ملی اعلام كردند كه من گمان می كنم آنها به هر طریقی می خواهند افرادی را جایگزین من در تیم كنند.

وی ادامه داد:" این در حالیست كه بارها در اردوهای پیش از این شاهد بودیم كه نفرات ملی پوش به دلایل غیرموجه از اردو غیبت می كنند، اما بنا به دلایل نامعلومی هیچ برخوردی با آنها صورت نمی گیرد.

برخی افراد به راحتی شخصیت یك ورزشكار ملی را زیر سئوال می برند. ورزشكاری كه طی چند سال گذشته به عنوان ركورددار و بازیكن اخلاق شناخته شده است.

دارنده مدال برنز مسابقات آسیایی بوسان افزود:" من به این حذف شدنها عادت دارم، اما بیش از این توهین به شخصیت اخلاقی و ورزشی خود را نمی پذیرم و در صورت ادامه رفتارهای اینچنینی، برای همیشه با تیراندازی خداحافظی می كنم.

ركورددار ایران در رقابت های جهانی مونیخ در رابطه با موضع مسئولان در این مورد اظهار داشت:

" متاسفانه پس از اعلام اسامی تیم ملی حتی مسئولان كمیته ملی المپیك از انجمن سئوال نكردند كه چرا نام ركورددار ایران در میان ملی پوشان نیست.

من از زمان كودكی در رشته دوومیدانی نیز فعالیت داشتم و به همین دلیل در تمام ركورد گیری های آمادگی جسمانی و تكنیكی با 30 امتیاز فاصله نفر اول بودم. با این شرایط هم اگر مرا به علت ضعف كاری كنار می گذاشتند راحت تر می پذیرفتم تا اینكه مشكل اخلاقی را مطرح كنند.