تبیان، دستیار زندگی

ثبت نام کارپوشه ایرانیان در دفاتر پستی منتخب آغاز شد

براساس قراردادی که بین شرکت ملی پست و سازمان فناوری اطلاعات منعقد شد، دفاتر پستی منتخب کارپوشه ایرانیان را به متقاضیان واگذار می نمایند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
دفاتر پستی
به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، دفاتر پستی دولتی، پیشخوان و ICT به عنوان کارگزار بهره برداری از سامانه کارپوشه ایرانیان تعیین و از متقاضیان حقیقی بالای 18 سال و حقوقی استفاده کننده از سامانه ثبت نام به عمل می آورند.

در فاز نخست این قرارداد، مواردی چون دریافت خروجی و پاسخ خدمات دولت الکترونیک، حفظ اسناد ارسالی از سوی دستگاه ها و احراز هویت به منظور استفاده از خدمات این سامانه در حجم های مختلف که از سمت دستگاه‌های اجرائی فرستاده شده برای متقاضیان ارسال می شود.

در این قرارداد منطقه پستی شمالشرق استان تهران به عنوان مجری طرح موظف به ایجاد هماهنگی میان واحدهای اجرائی، ارائه آمار و اطلاعات، نظارت و تأئید حسن انجام کار واحدهای مجری، پاسخگوئی به ابهامات و سوالات مربوطه تعیین شده است.

در قرارداد دیگر که بین شرکت ملی پست و شرکت کیش سل پارس به امضاء رسید، دفاتر منتخب دولتی اقدام به فروش سیم کارت کیش سل پارس خواهند کرد. همچنین طبق این قرارداد در دفاتر تعیین شده، باجه خدمات امور مشترکین ایجاد خواهد شد.

در قرارداد مذکور نیز منطقه شمال شرق استان تهران موظف به ایجاد هماهنگی میان واحدهای اجرائی و طرف قرارداد بوده و ارائه آمار و اطلاعات و تسویه حساب با طرف قرارداد نیز با این واحد است.
منبع: ایسنا