تبیان، دستیار زندگی

گرسنگان جنسی!

10 کشوری که مردمش بیشترین آمار مراجعه به سایت‌های پورنوگرافی را دارند عبارتند از پاکستان، مصر و ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
پورن
در ماه‌های گذشته شاهد برملا شدن موج گسترده‌ای از کودک‌آزاری‌های دل‌خراش در نقاط مختلف کشور بودیم. از تجاوزها و آزار جنسی کودکان گرفته تا تعرض به بزرگسالان. برای این گروه از افراد بیمار، تنها رفع نیاز جنسی اهمیت دارد، آن هم در هر شرایط و بی‌توجه به آسیب‌های وارده به دیگران. این افراد به نوعی بیمار و به اصطلاح گرسنه‌ی جنسی هستند.

از گرسنگی جسمی تا گرسنگی جنسی

تابحال برایتان اتفاق افتاده است که بیش از حد گرسنه شده‌ اما امکان رفع گرسنگی را نداشته باشید؟ چه حالی به شما دست می‌دهد و به چه کارهایی دست می‌زنید تا گرسنگی شما برطرف شود؟
فرد گرسنه تمرکز ندارد و تا وقتی که سیر نشود نمی تواند درست رفتار کند و فکر و جسم آن فرد فقط به خوردن تمرکز دارد تا زمانی که سیرشود و به حالت عادی برگردد فرد گرسنه فقط به غذا فکر می کند و بوی غذا میل و اشتهای زیادی در او بوجود می آورد که ممکن است بخاطر گرسنگی دست به دزدی بزند و یا به دیگری التماس کند که این مسئله باعث خدشه‌دار شدن عزت نفس انسان می‌گردد.
امروزه قسمت عمده‌ای از بی‌بند و باری‌های جنسی ناشی از سرکوب‌های بسیار شدید جنسی است که باعث جولان دادن گرسنگان جنسی در جامعه می‌شود. علی‌رغم همۀ هزینه‌های صورت گرفته نه تنها بی‌بند و باری جنسی در کشور از میان نرفته، بلکه شاهد بروز انواعی از خشونت‌های جنسی هستیم که فاجعه‌بار است.

علاوه بر سفر به کشورهای غربی و شرقی، معضل بزرگ‌تری در جامعه ما نمایان است. ورود بی رویه و حضور به دور از کنترل‌های لازم در فضای مجازی، بیماران جنسی را تشنه‌تر و غیر قابل کنترل کرده‌است.


در این میان باید توجه داشت؛ افرادی که تنها به آمیزش با شریک جنسی خود (حریم خانواده) قانع نباشند، به مانند گرسنگانی هستند که همه چیز را غذا می بینند، آنان همواره در جستجوی لذت جنسی‌اند و هیچ گاه سیر نمی شوند، طبعا اشخاصی که در آمیزش جنسی به ارضاء کامل جنسی دست می یابند به ارتباط با همسر خود قانع‌اند، اما اگر کسی کاملا ارضاء نشود به آمیزش با شریک جنسی خود قانع نبوده و همواره در پی کشف فردی زیباتر و شهوت انگیزتر و یا روشی جدید برای ارضای جنسی خویش است، به بیان ساده تر ریشه ی اصلی تنوع طلبی جنسی، همجنس بازی و…
در چشم مردم دنیا خیلی برای ما بد است که مانند گرسنگان جنسی به ما نگاه شود.خیلی بد است که مانند آفریقایی‌ها، کاسه‌های جنسی خود را بدست گرفته‌ایم و با حالتی نامناسب، التماس غذای جنسی داریم! این شان یک انسان نیست. میگویند مگر اینها زمین و آب و کشت ندارند که اینگونه گرسنه‌اند؟! چرا، هم زمین داریم، هم آب داریم، هم باغ داریم، همه چیز داریم اما عقل نداریم.!
ادعاهایی هم داریم که گوش فلک را کر کرده است. اینهمه زن و مرد داریم در این مملکت اما به دلیل نادانی و تعصب و کج فکری، دارند گرسنگی جنسی می کشند، واقعا خنده دار و تاسف بار است.

آزادی به چه قیمتی؟

ایرانی ها برای تجربه آزادی، می روند ترکیه و دبی و تایلند...، زن‌ها روسری را بر می دارند و موها را بدست باد می‌سپرند تا نسیم آزادی را بچشند!و مردها هم که چه‌ها نمی کنند...
اینها همه بدبختی و گرسنگی جنسی و کسرِ شان ما ایرانی‌هاست. اینکه برای عدم رعایت حجاب و برخی مسائل غیراخلاقی و ... دلارها را برداریم و برویم به اصطلاح خارج!
اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود. علاوه بر سفر به کشورهای غربی و شرقی، معضل بزرگ‌تری در جامعه ما نمایان است. ورود بی رویه و حضور به دور از کنترل‌های لازم در فضای مجازی، بیماران جنسی را تشنه‌تر و غیر قابل کنترل کرده. متاسفانه امروزه شاهد ظهور بی‌شمار سایت‌های خارجی و داخلی با محتوای پورن Porn هستیم که به آسانی با یک فیلتر شکن ارزان قیمت در دسترس قرار می‌گیرد.

کدام کشورها بیش از همه به سایت‌های پورن سر می‌زنند و تماشا می‌کنند؟

به گزارش موتور جست‌وجوی PornMD در ژانویه سال جاری و بر اساس داده‌هایی که گوگل از واژه‌های جست‌وجو شده در کشورهای مختلف خبر می‌دهد، کشورهایی که در تماشای صفحاتی با محتوای پورن رتبه‌های یک تا ده جهان را کسب کرده‌اند به شرح زیر است:
1- پاکستان
2- مصر
3- ویتنام
4- ایران
5- مراکش
6-  هند
7- عربستان
8-  ترکیه
9-  فیلیپین

کلام آخر

نتیجه می‌گیریم برای مبارزه با این معضل اجتماعی و برچیده شدن چنین مسائلِ دور از عرف و ارزش‌های دینی، باید در جامعه به درمان این افراد مبادرت شود که این مهم نیز به بررسی‌ها و برنامه‌ریزی‌های خاصی نیازمند است و امید داریم که مسئولین مربوطه توجه بیشتری به این معضل اجتماعی که در حال تبدیل به بحرانی غیرقابل جبران است داشته باشند تا از آسیب‌های احتمالی جلوگیری شود.  
منابع: باشگاه خبرنگاران جوان/ پایگاه خبری پارسینه