تبیان، دستیار زندگی

«تغذیه ورزشی برای ورزشکاران پارالمپیکی» منتشر شد

کتاب «تغذیه ورزشی ورزشکاران پارالمپیکی» در پاسخ به نیاز ورزشکاران و مربیان از سوی فدراسیون جانبازان و معلولان منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 سیما لیموچی مسئول واحد پژوهش فدراسیون در این‌باره گفت:  کتاب «تغذیه ورزشی برای ورزشکاران پارالمپیکی» با حمایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و در پاسخ به نیازی که در زمینه رعایت اصول ورزشی توسط مربیان و ورزشکاران احساس می‌شد، منتشر شد.
کتاب


او افزود: این کتاب توسط الیزابت بوراد که دارای تجربه‌ای سی‌ساله در زمینه تغذیه ورزشی و تالیفاتی در این زمینه هست، به رشته تحریر درآمده و در دنیا مورد توجه قرار گرفته است.

مسئول واحد پژوهش فدراسیون خاطرنشان کرد: دکتر علیرضا نصیرزاده با همکاری جمعی از مترجمان متخصص، این کتاب را ترجمه کردند و باید گفت که کتاب دارای نثری روان و ترجمه‌ای گویا است که می‌تواند مورد استفاده همه اقشار قرار گیرد  و قابل در ک باشد.

او گفت: ورزشکاران برای دست‌یابی به موفقیت‌های بیشتر می‌بایست در تمام زمینه‌های علوم ورزشی مانند تغذیه از دانش روز بهره بگیرند و این کتاب مرجع خوبی در زمینه تغذیه است و با مباحث کاربردی خود برای تمامی گروه‌های معلولیتی، دستورالعمل‌هایی پیش‌بینی کرده است.

لیموچی بیان کرد: این کتاب در ۱۴ فصل و ۴۲۰ صفحه توسط نشر فرنام منتشر شده و علاقه‌مندان به تهیه آن می‌توانند با مدیریت آموزش  فدراسیون به شماره ۸۲۱۸۷۱۲۰ تماس بگیرند.

منبع: ایسنا