تبیان، دستیار زندگی

ورود آیفون ۸ ، مودم همراه خودرو و آخرین فناوری‌های صوت و تصویر

این هفته بازار دیجیتال با ورود تازه‌ترین گوشی آیفون، مودم‌ همراه متصل به فندکی ماشین، سری تازه‌ای از تبلت‌های میان رده و رده بالا و فناوری‌های جدید صوت و تصویر پر خبر بوده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
آیفون ۸
به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، پس از چندین هفته سکون، این هفته بازار دیجیتال شاهد ورود دستگاه‌های با اهمیت تر و متفاوت تر نسبت به هفته‌های اخیر بوده است. به تازگی آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X در خارج از کشور رونمایی شده و ورود این کالاها به بازار ایران نیز به تدریج انتظار می رود که مثل هر ساله برای مدتی بازار آیفون در کشور را داغ تر خواهد کرد.

همچنین در هفته اخیر برای متقاضیان بازار نه چندان داغ تبلت سری جدیدی از تبلت در دو رده قیمتی بالا و متوسط  شامل M2 و MediaPad M3 و MediaPad T1 و T2 و T3 عرضه شده اند که قدرت انتخاب مشتریان این بازار را افزایش می دهند. علاوه بر این در نسل جدید تلویزیون‌ها  علاوه بر استفاده از فناوری‌های نوین صوت و تصویر، مشکلات و ایرادات نصب دیواری بهینه و رفع شده است. 

ورود آیفون 8 

این هفته شاهد ورود تازه ترین گوشی اپل به بازار بودیم. آیفون 8 به تعبیری نسخه ارتقا یافته‌ آیفون 7 است که با 699 دلار در خارج از کشور عرضه شد و در ایران نیز تقریبا به قیمت منطقی نزدیک شده است. این گوشی 4.7 اینچی دارای صفحه نمایش Retina HD با تکنولوژی True Tone با قابلیت تنظیم رنگ صفحه نمایش با نور محیط است. گوشی دارای دوربین 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 7 مگاپیکسلی است.

سخت افزار گوشی از پردازنده‌ جدید A11 Bionic با پردازنده 6 هسته‌ای، اسپیکرهای استریو، Touch ID، حافظه داخلی 64 و 256 گیگابایتی و 2 گیگابایت رم بهره می برد و از شارژ سریع و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. ضدآب و ضد گرد و غبار است.
بلوتوث نسخه 5، شبکه نسل 4 و وای فای از جمله امکانات ارتباطی این گوشی است. آیفون 8 در رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای، طلایی و رزگلد تولید شده است.

 مودم همراه فندکی

با توجه به توسعه روز افزون کسب و کارهای اینترنتی از جمله بازار حمل و نقل و نیاز همیشگی آنها به ارتباط دائم و کمبود شارژ گوشی، برای نخستین بار مودم های همراه مبتنی بر فندکی ماشین عرضه شده که طراحی آن به شارژر‌های فندکی بسیار نزدیک است.
منبع: خبرگزاری فارس