تبیان، دستیار زندگی

استفاده دشمن از تکنولوژی در جنگ فرهنگی بر علیه ایران

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس مازندران گفت: دشمن در جنگ فرهنگی با تکنولوژی قصد مقابله با کشورمان را دارد و فرهنگ عاشورا و شهدا باید به عنوان الگو مدنظر قرار بگیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 سردار عبدالله ملکی در نشست فرهنگی بصیرت افزایی و دشمن شناسی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رامسر، اظهار کرد: اهداف انقلاب اسلامی دعوت به دین اسلام بود و به همین منظور مشکلات فراوانی در دهه 60 ایجاد شد چرا که ساختار نظام سیاسی نظام شکل نگرفته بود.
سردار عبدالله ملکی

وی با بیان اینکه گروه‌های ضدانقلاب به دنبال از بین بردن تفکرات انقلابی کشور بودند که شکست خوردند، اظهار کرد: دشمنان با تفکرات ضدانقلابی به دنبال ایجاد تفرقه در میان مسلمانان بودند اما شناخت عمیق ملت ایران نسبت به قرآن،  دین اسلام و واقعه عاشورا مانع از آن شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه جوانان ایران در هشت سال دفاع مقدس صفحات سیاه و سیفد کربلا را به خوبی شناختند، خاطرنشان کرد: عاشورا صفحه نورانی دارد که نشانه عشق تجلی حقیقت و انسانیت است که سر لوحه شهدا بود.

وی با اشاره به اینکه شهید حججی‌ها برای شهادت بی‌طاقت بودند، اظهار کرد: شهید حججی‌ها با شناختن صفحه نورانی کربلا شناخته شدند.

ملکی تصریح کرد: دشمنان و در راس آنها آمریکا نفهمیدند که ایران با کمک از فرهنگ عاشورا و انتظار با آنها مقابله می‌کند و باید هوشیار بود زمانی موفقیت به دست می‌آید که عاشورا در کشور زنده بماند.

وی افزود: دشمن در جنگ فرهنگی با تکنولوژی قصد مقابله با کشورمان را دارد و فرهنگ عاشورا و شهدا باید به عنوان الگو مدنظر قرار بگیرد.

منبع : ایسنا