تبیان، دستیار زندگی

قواعد ست كردن لباس پدر و پسر

رابطه‌ پدر و پسری آنقدر مهم است كه اگر از اول درست شكل بگیرد، می‌شود با خیال راحت روی آینده‌ی خوب پسر بچه‌ها حساب باز كرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
یكی از كارهایی كه می‌تواند احساس علاقه و نزدیكی بین پدر و پسر را بالا ببرد، ست كردن لباسشان است. ست كردن را با توجه به این قوانین انجام دهید:
پدر و پسر

رایج‌ترین اشتباه را انجام ندهید: 


یكی از كارهایی كه ممكن است باباها، موقع ست كردن لباس با پسرها انجام دهند این است كه تلاش می‌كنند تیپ آن‌ها را شبیه خودشان كنند. رنگ‌های تیره، كت‌های رسمی چیزهایی هستند كه در وهله‌ی اول به ذهن پدرها می‌رسد. در حالی كه اولین و مهم‌ترین نكته توجه به شاد بودن ست لباس‌ و رعایت حال و هوای بچه‌هاست.

توجه به رنگ‌بندی: 


رنگ‌های شادی كه بین پدر و پسر مشترك هستند و به هر دو می‌آیند را شناسایی كنید. این رنگ‌ها را می‌توانید از بین گزینه‌های شادی مثل آبی ملایم، صورتی و حتی رنگی خنثی مثل طوسی روشن انتخاب كنید.


اهمیت پیراهن و كت: 


یادتان باشد رنگ پیراهن، حرف اول را در این ست می‌زند و خوب است با توجه به رنگ پوست، انتخاب شود. اگر رنگ پوست پدر و فرزند، روشن است سراغ رنگ‌های گرم بروید كه به صورت انرژی بیشتری می‌دهند و اگر پوستی با تناژ گرم دارند با خیال راحت سراغ رنگ‌های روشن‌تر بروید كه پوست را روشن نشان می‌دهند.اگر هم یكی روشن و یكی تیره است مخرج مشترك بگیرید و رنگی خنثی انتخاب كنید، مثلا سفید و طوسی خنثی هستند. كت را هم با توجه به رنگ پیراهن و متناسب با آن انتخاب كنید.

شلوار هماهنگ: 


موقعی كه تیپ نیمه رسمی را انتخاب می‌كنید برای انتخاب شلوار، سراغ جنس كتان و رنگ‌های مكمل بروید.

ست كردن كفش: 


معمولا پیدا كردن كفشی كه مدلی یكسان برای پدر و پسرها داشته باشد كار آسانی نیست، با وجود این چند قانون وجود دارد كه می‌تواند برای ایجاد شباهت مناسب عمل كنند:

رنگ كفش‌ها را هماهنگ با هم انتخاب كنید. به عنوان مثال برای ستی با مایه‌های سفید و آبی، كفش طوسی روشن انتخاب خوبی محسوب می‌شود.
جنس كفش‌ها هم باید به هم شباهت داشته باشد. اگر كفش پدر از جیر تهیه شده كفش پسر هم باید از جنس جیر باشد.
كفش پدر و پسر باید هر دو یا بندی باشد یا چسبی. هماهنگی در نوع كفش، ركن آخر ست كردن پاپوش‌هاست.


قانون موها: 


آخرین قانونی كه باید به آن توجه كنید مدل موهاست. اگر بتوانید در مدل موهایتان هماهنگی ایجاد كنید تایید نهایی را گرفته‌اید.

منبع: نی نی سایت
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.