تبیان، دستیار زندگی
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهارکرد: توانمند سازی دانش آموزان از اهداف سند تحول بنیادین و در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

توانمند سازی دانش آموزان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اظهارکرد: توانمند سازی دانش آموزان از اهداف سند تحول بنیادین و در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

توانمند سازی دانش آموزان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش است

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از خوزستان، مهرزاد حمیدی در آیین بازگشایی مدارس خوزستان و نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی، که به صورت نمادین در مدرسه دخترانه حضرت زینب (س) شهرستان هفتگل برگزار شدف اظهار کرد: مدرسه به عنوان کانون توجه آموزش و پرورش برای هر تغییر و تحول آماده است و تحول بنیادی در آموزش و پرورش توسط مدارس امکان پذیر است.

وی افزود: مطالبه مقام معظم رهبری، قانون و دولت، مدرسه محور کردن تمامی فعالیت ها در وزارت آموزش و پرورش  است که این امر به عنوان یکی از برنامه های اصلی در سند تحول بنیادین دیده شده است.

حمیدی، ایجاد نوآوری، تغییر رویکردها، توانمند کردن دانش آموزان و آموزش مهارت های زندگی را از دیگربرنامه های آموزش و پرورش خواند و تصریح كرد: مدیران آموزش و پرورش، همگرایی و هماهنگی نظام تعلیم و تربیت را در طول سال تحصیلی دنبال کنند و بر تعلیم و تربیت هر چه بهتر دانش آموزان پیگیر باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اظهار اینکه توسعه مشارکت سازمان‌ها، ارگان ها و مشارکت دانش آموزان و فرهنگیان و همگرایی و هماهنگی در این حوزه از دیگر سیاست های آموزش و پرورش است، گفت: امروز مشارکت تمامی نهادها و ارگان های لشکری و کشوری در آیین بازگشایی مدارس در استان خوزستان نشان داد که همه مسئولین با همگرایی مهر را گرامی داشتند و تا پایان سال تحصیلی روند تحصیلی فرزندان دانش آموز در این استان را پیگیری می کنند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش