تبیان، دستیار زندگی

نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال (proshow producer )، نرم افزار قدرتمند تولید کلیپ و اسلاید شو

نرم افزار proshow producer نرم افزاری فوق العاده قدرتمند با کاربری ساده برای ساخت آلبومهای عکس و اسلایدشو از تصاویر است .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
در این مقاله آموزش ویدیویی نحوه کار با نرم‌افزار proshow producer آموزش داده می‌شود.
نرم افزار ساخت آلبوم دیجیتال    (proshow producer )، نرم افزار قدرتمند تولید کلیپ و اسلاید شو

نرم افزار proshow producer نرم افزاری فوق العاده قدرتمند با کاربری ساده برای ساخت آلبومهای عکس و اسلایدشو از تصاویر است. توسط این نرم افزار می‌توانید به سادگی از تصاویر خود آلبومهای تصویری ساخته و از آنها با فرمتهای مختلف ویدیویی، اجرایی، فلش، اسکرین‌سیور و …. خروجی بگیرید. همچنین این نرم افزار امکان رایت ویدیوهای ساخته شده را با کیفیت بالا بر روی VCD و DVD به شما خواهد داد. این نرم افزار دارای قابلیت اضافه کردن بیش از 500 نوع افکت بر روی تصاویر می‌باشد که به این طریق می‌توانید به تصاویر بی حرکت، جان ببخشید. 

کاربرد نرم افزار proshow producer  در مدارس

1- تولید محتواهای  الکترونیکی و درس افزارهای آموزشی برای یادگیری دانش آموزان

تولید محتوای الکترونیکی چند رسانه ای متناسب با نیاز معلمان و دانش آموزان و استفاده هوشمندانه از آن ها، یکی از سیاست های بر شمرده شده در سند تحول بنیادین آموزش وپرورش و برنامه درسی ملی جمهوری اسلامی ایران است . شواهد نشان می‌دهد، وقتی معلمان دانش خود را در زمینه موضوع درس و شیوه یادگیری دانش‌آموز به کار می‌بندند، به کارگیری فناوری اطلاعات بیشترین اثر مستقیم را برپیشرفت شاگردان می‌گذارد.

2- ارائه انواع گزارش ها( به صورت کلیپ، اسلاید شو، تصویری ) توسط فرهنگیان

 بعضا در طول سال بخشنامه هایی از طرف سازمان آموزش و پرورش برای مدارس ارسال می شود مبنی براینکه  معلمین ، در زمینه درسی خود محتواهای اکترونیکی  و محصولات  آموزشی را تولید و ارائه کنند  و یا بعضا  قرار است مدیران مدارس به صورت تصویری و یا کلیپ ، گزاراشات خود را تولید کنند . این نرم با قابلیت های فوق العاده خود می تواند  تمام این موارد را برای ما ممکن کند.

در ادامه لینک فایل  آموزشی نرم افزار را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
فایل آموزش نرم افزار proshow producer

 تهیه: مرکز یادگیری سایت تبیان