تبیان، دستیار زندگی
وزیرآموزش و پرورش به مناسبت شروع سال تحصیلی97-96 برای دانشجو معلمان دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان پیامی صادر كرد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشجو معلمان

وزیر آموزش و پرورش به مناسبت شروع سال تحصیلی97-96 برای دانشجو معلمان دانشگاه شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان پیامی صادر كرد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی دانشجو معلمان

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، متن پیام سید محمد بطحایی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن  الرحیم

نقش بی بدیل نظام تعلیم و تربیت در ارتقای دانش و شخصیت فردی و اجتماعی افراد از منظر اندیشمندان همواره مورد توجه و تأکید بوده است. از سوی دیگر با توجه به رشد و توسعه‌ی علم و فناوری، رویكرد ویژه به منابع انسانی در جامعه از آموزش‌های پایه تا سطوح عالی به منزله سرمایه‌گذاری است و در واقع بستر لازم را به منظور ایجاد فرصت در مسیر تولید ثروت از علم و رسیدن به اقتصاد دانش بنیان فراهم می آورد.

تقارن بهار علم و دانش با هفته‌ دفاع مقدس و ماه محرم، بوی ماه مهر را با حماسه، آزادگی و جهاد عجین کرده و این طلیعه‌ گرانقدر، چراغ عزت و افتخار این کشور را فروزان می كند و تداوم بخش آرمان‌های شهیدان و غیورمردان این سرزمین است.

طلوع خورشید علم آموزی و دانش اندوزی نشانگر شروع دوباره‌ همت و تلاش در راه آموزش و پرورش دانشجو معلمانی است كه در آینده‌ای نه چندان دور وظیفه خطیر پرورش نسل‌های آتی این مرز و بوم را به عهده خواهند داشت و بی شك توفیق در این عرصه‌ی مقدس، مستلزم تلاش مضاعف، کوشش و تحصیل همراه با تهذیب است.

اینجانب در سالی که  مزین به نام «اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال» است، آغاز سال تحصیلی 1397-1396 را به شما دانشجو معلمان عزیز، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و دوام توفیقات شما را از خداوند متعال در ذیل توجهات حضرت ولی عصر(عج) خواستارم.

در این ایام كه فصل جدیدی از تحصیل علم پیش روی است از شما معلمان آینده انتظار دارم بار دیگر با اتکال به خداوند متعال و پیروی از منویات مقام عظمای ولایت با همدلی و همکاری وتلاش مضاعف در سنگر مقدس دانش در پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش حضوری پرثمر و نقشی تأثیر گذار داشته باشید.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش