تبیان، دستیار زندگی
قم حجت الاسلام و المسلمین دکتر بی ریا، مشاور رییس جمهور در امور روحانیون،روز چهارشنبه مورخ 25/11/1385 از ساعت 13 لغایت 15 میهمان تبیان قم بودند. ایشان در هنگام ورود مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین آقامیری مسئول تبیان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش تصویری بازدید مشاور رییس جمهور از مؤسسه تبیان ”دفتر قم

حجت الاسلام و المسلمین دکتر بی ریا، مشاور رییس جمهور در امور روحانیون،روز چهارشنبه مورخ 25/11/1385 از ساعت 13 لغایت 15 میهمان تبیان قم بودند.

ایشان در هنگام ورود مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین آقامیری مسئول تبیان قم و سایر مسئولین و همکاران تبیان قم قرار گرفتند

در ابتدای این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین آقامیری، فعالیت هایموسسه را تشریح نموده و دکتر بی ریا را با اهداف، روند برنامه ها و قسمتهای مختلف تبیان آشنا نموده و زمینه های همکاری متقابل را بررسی نمودند.

مشاور رییس جمهور سپس ضمن بازدید از قسمت های مختلف موسسه از جملهقسمتISP و شبکه از نزدیک با امکانات آن آشنا شده و در جریان روند توسعه اینترانت ملی تبیان قرار گرفتند.

ایشانسپس با حضور در بخشهای مختلف دفتر از نزدیک فعالیت های مرتبط با حوزه علمیه و کتابخانه تبیان، زبانهای خارجه، فعالیتهای فنی و نرم افزار و سایر برنامه های دفتر را مشاهده نمودند.

ایشان ضمن اظهار خرسندی از حجم فعالیتهای انجام شده، حوزه علمیه تبیان را در نوع خود بی نظیر ارزیابی نموده و خواستار اطلاع رسانی بهتربرای آشنایی طلاب و حوزه های علمیه با امکانات گسترده حوزه علمیه تبیان شدند.

در خاتمه این جلسه از سوی حجت الاسلام و المسلمین آقامیری مجموعه ای از نرم افزارهای تولیدی موسسه تبیان به حجت الاسلام و المسلمین دکتر بی ریا و همراهان ایشان اهدا گردید.