تبیان، دستیار زندگی
. سومین همایش سراسری نهضت نرم‌افزاری و تولید علم، چهارشنبه دوم اسفند از ساعت 8لغایت 17 در تالار مفید دانشگاه قم واقع در جاده قدیم اصفهان برگزار می‌شود. دبیر اجرایی این همایش با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار مركز خبر ح...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش سراسری نهضت نرم‌افزاری و تولید علم برگزار می‌شود .

سومین همایش سراسری نهضت نرم‌افزاری و تولید علم، چهارشنبه دوم اسفند از ساعت 8لغایت 17 در تالار مفید دانشگاه قم واقع در جاده قدیم اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی این همایش با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار مركز خبر حوزه گفت: پس از فراخوان مقاله توسط دبیرخانه همایش در محورهای مختلف اجتماعی، سیاسی، روانشناسی، تربیتی، اقتصادی، حقوقی، فلسفی و علوم پایه، 110 مقاله از سراسر كشور به این دبیرخانه رسید كه 40 مقاله از استادان حوزه و دانشگاه و بقیه از طلاب و دانشجویان است.

حجت‌الاسلام غفاری با اشاره به مشاركت فعال خواهران در ارائه مقالات گفت: در این همایش نزدیك به 700مركز آموزشی دانشگاهی و حوزوی از سراسر كشور مورد خطاب قرار گرفته‌اند.

وی سخنرانی حضرت آیت‌الله سبحانی و یكی از استادان برجسته دانشگاهی را از برنامه‌های این همایش یكروزه عنوان كرد و افزود: در این همایش مقالات برگزیده ارائه می‌شوند و پژوهشگران برتر نیز مورد تجلیل قرار می‌گیرند. دبیر اجرایی همایش سراسری نهضت نرم‌افزاری و تولید علم، برگزاری میزگرد با موضوع تعامل علوم انسانی و دین در ایران را از دیگر برنامه‌های همایش برشمرد و اعلام كرد: دبیرخانه مركزی نهضت نرم‌افزاری و تولید علم پس از فرمان رهبری مبنی بر تلاش حوزه و دانشگاه در این عرصه تشكیل شده است و شورای سیاستگذاری آن متشكل از رئیس نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها، معاونان ذیربط در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، معاون آموزشی و امور دانشگاهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، دبیر شورایعالی انقلاب فرهنگی، رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، رئیس بسیج طلاب حوزه علمیه، معاون آموزش دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس جهاد دانشگاهی، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان بسیج دانشجویی است .