تبیان، دستیار زندگی
اء معصومه ظهیری، عضو هیأت علمی جامعه الزهرا (س)، در تجمعی كه به مناسبت تخریب حرم دو امام شریف در جامعه الزهرا (س) برگزار شد، با اشاره به آیاتی از سوره احزاب مبنی بر لعن و نفرین كسانی كه پیامبر را مورد آزار قرار داده‌اند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجمع خواهران طلبه در سالگرد تخریب حرم سامراء

معصومه ظهیری، عضو هیأت علمی جامعه الزهرا (س)، در تجمعی كه به مناسبت تخریب حرم دو امام شریف در جامعه الزهرا (س) برگزار شد، با اشاره به آیاتی از سوره احزاب مبنی بر لعن و نفرین كسانی كه پیامبر را مورد آزار قرار داده‌اند گفت: كسانی كه در دنیا مستكبر هستند و ادعای مالكیت جهان رادارند مورد عذاب خوار كننده خداوند قرار می‌گیرند.

عضو هیأت علمی جامعه الزهرا (س) قم با تسلیت سالروز تجاوز به حرمین شریفین عسكریین به ساحت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری جهان به ویژه شیعیان افزود: ما برائت و بیزاری خود را از این تجاوز كه با نقشه اجانب و به دست خودی‌های خود فریفته و اقلیت منفور و عقب مانده از اسلام یعنی وهابیت صورت گرفته را به جهانیان اعلام می‌كنیم.

این استاد حوزوی هوشیاری و یكپارچگی و حفظ وحدت و ولایت‌مداری و جلوگیری ازایجاد تفرقه بین شیعه و سنی را از مهم‌ترین عوامل بازدارند نفوذ و رخنه دشمن اسلام خواند و تصریح كرد: در جای جای تاریخ حوادثی را شاهد هستیم كه به دست خودی‌های خود فریفته و به وسیله زور و تزویر و یا افراد دارای جمود عقلی صورت گرفته است كه راه را برای پیشرفت اهداف پلید دشمنان باز گذاشته‌اند.

وی گفت: اگر هوشیاری حوزه‌های علمیه، آگاهی مراجع و علما و پیام رهبر انقلاب مبنی بر وحدت میان شیعه و سنی نبود، تا كنون جویباری از خون به راه می‌افتاد و ما شاهد تفرقه بیش از پیش مسلمانان می‌شدیم.

معصومه ظهیری وهابیت را اقلیت خودباخته، عروسك‌های خیمه‌شب‌بازی استكبار و قارچ سمی خطرناك روییده شده در مقابل اسلام عنوان كرد و گفت: این اقلیت فریفته شده باید هر چه زودتر از بدن یك‌پارچه اسلام جدا شود.

وی تأكید كرد: همه مسلمانان بدانند كه نباید همدلی خود را با شبهات كوچك از دست بدهند و آگاه باشند اگر پایگاه‌های دشمن به اسم آزادی بیش از گذشته ارزش‌های ما را زیر سؤال می‌برند و یا به پیامبر و دین آن بزرگوار توهین می‌كنند به دلیل عدم قدرت و ضعف آنان می‌باشد و گرنه در صدد حمله ناگهانی به اسلام می‌شوند.

عضو هیأت علمی جامعه الزهرا (س) اظهار داشت: وعده خدا، مبنی بر پیروزی اسلام شدنی و تحقق‌پذیر می‌باشد و ما با امید به حكومت صاحب‌الزمان (عج) دل‌ها را مستحكم‌تر از گذشته می‌كنیم و با دستاوردهای علمی به ویژه فن‌‌اوری هسته‌ای و ساخت سلول‌های بنیادی و دیگر فعالیت‌های خود را به جهان خواهیم شناساند و بارگاه عسكرین را مستحكم‌تر از قبل خواهیم ساخت.

لازم به ذكر است، در پایان بیانیه‌ای از سوی خواهران طلبه مبنی بر انزجار از عملكرد استكبار و محكومتی اعمال جنایتكارانه صهیونیسم و استكبار جهانی و تأكید بر وحدت مسلمین قرائت شد.