تبیان، دستیار زندگی
ور دبیر اجرایی ستاد كنگره شهدای روحانی فعالیتهای این ستاد را تشریح كرد. یحیی عقیلی در این گفتگو با اشاره به شناسایی و تكمیل آمار 3700 شهید روحانی گفت: مصاحبه با خانواده معظم شهدای روحانی، جمعآوری آثار آنها اعم از و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تهیه بانك اطلاعاتی جامع از شهدای روحانی سراسر كشور

دبیر اجرایی ستاد كنگره شهدای روحانی فعالیتهای این ستاد را تشریح كرد.

یحیی عقیلی در این گفتگو با اشاره به شناسایی و تكمیل آمار 3700 شهید روحانی گفت: مصاحبه با خانواده معظم شهدای روحانی، جمعآوری آثار آنها اعم از وصیت نامه، عكس، دست نوشتهها و تدوین زندگینامه بیش از 700شهید روحانی از دیگر اقدامات این ستاد است.

وی به طراحی، چاپ و توزیع پوستر علما و شهدای روحانی شاخص، توسط این ستاد اشاره كرد و افزود: ارسال زندگینامه و خاطرات شهدای روحانی برای درج در مطبوعات، ساخت4مورد تیزر ویژه شهدای روحانی برای بهرهبرداری در صدا و سیما، برگزاری بیش از 20 یادواره شهدای روحانی در سراسر كشور و برپایی 30 نمایشگاه در استانهای مختلف نیز از دیگر برنامههای ستاد كنگره شهدای روحانی است.

دبیر اجرایی ستاد كنگره شهدای روحانی ایجاد بانك اطلاعاتی جامع از شهدای روحانی در قالب 350 عنوان لوح فشرده را از فعالیتهای این ستاد در بخش مدیریت رایانه برشمرد و اظهار داشت: نرم افزار رایانهای روحانیت و جلوههای ایثار با قابلیت جستجو، چاپ، پخش تصاویر و فیلم شهدا و اطلاعاتی از زندگینامه شهدا، طراحی و تهیه شده است.

یحیی عقیلی به ساخت3هزار اسلاید از تصاویر و آثار شهدا برای استفاده در یادوارهها اشاره و تصریح كرد: پایگاه اینترنتی شهدای روحانیآماده بهرهمندی كاربران اینترنتی است.