تبیان، دستیار زندگی

برپایی ۳۰ نمایشگاه هفته دفاع مقدس در تهران

فرمانده سپاه تهران محمد رسول الله (ص) بزرگ از برپایی ۳۰ نمایشگاه مربوط به دفاع مقدس از روز جمعه ۳۱ شهریور در نقاط مختلف تهران خبر داد و گفت: در این نمایشگاه‌ها ۳۰ غرفه نیز به عنوان غرفه امر به معروف و نهی از منکر فعالیت خواهند کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سردار محمدرضا یزدی
 سردار محمدرضا یزدی امروز در یک  نشست خبری با اعلام این خبر ادامه داد: ۲۰۰۰ مدرسه و ۱۰۰۰ مسجد نیز در راستای بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج سبک زندگی رزمندگان، همچنین الگوسازی از آن دوران برنامه‌هایی را برگزار خواهند کرد. سرکشی خانواده‌های شهدا و غبارروبی مزار شهدا در تهران نیز جزو برنامه‌های سپاه تهران در هفته دفاع مقدس به شمار می‌آید.

به گفته وی با توجه به همزمانی هفته امر به معروف و نهی از منکر با هفته گرامیداشت دفاع مقدس برنامه‌هایی نیز در این خصوص توسط سپاه تهران برگزار خواهد شد که از جمله آن‌ها می‌توان به بزرگداشت از شهدای امر به معروف و نهی از منکر، نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مجلس اشاره کرد.

سردار یزدی همچنین با اشاره به انتخاب شهردار جدید تهران و تأثیر آن در برگزاری برنامه‌های تعاملی گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری این برنامه‌ها تفاوتی با سال‌های گذشته ندارد و شهرداری و شورای شهر در این راستا همکاری‌های خوبی با سپاه تهران دارند که لازم است از آنها به خاطر این همکاری تشکر کنم.

منبع: ایسنا