تبیان، دستیار زندگی

بشار رسن: از پرسپولیس به اروپا می‌روم

بشار رسن، هافبک عراقی شماره 55 سرخپوشان درباره پیش‌بینی‌اش از آینده پرسپولیس از قهرمانی در آسیا گفت: «مطمئن هستم قهرمان آسیا خواهیم شد. یک بازی سخت دیگر پیش‌رو داریم و آن هم بازی با الهلال است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بشار رسن

 بشار رسن، هافبک عراقی شماره 55 سرخپوشان درباره پیش‌بینی‌اش از آینده پرسپولیس از قهرمانی در آسیا گفت: «مطمئن هستم قهرمان آسیا خواهیم شد. یک بازی سخت دیگر پیش‌رو داریم و آن هم بازی با الهلال است. چراکه مطمئن هستم در صورت راهیابی به فینال قهرمانی از آن ما خواهد بود و باید تمام توان‌مان را در دیدار برابر الهلال به کار‌گیریم.»
 
دیروز و قبل از بازی با پیکان بشار رسن در گفت‌وگو با سایت ورزش 3 درباره رقابت شدید در خط هافبک و رقابت با هافبک‌های سرشناس قرمزها گفت: «این رقابت در تمام پست‌ها وجود دارد. پرسپولیس مهره‌های خوبی دارد و تمام بازیکنانی که اکنون در لیست حضور دارند از کیفیت بالایی برخوردار هستند که این مهم‌ترین مساله برای تیمی است که اهداف بزرگی در ذهن دارد. بازیکنانی که در ذهن فقط قهرمانی و برد و موفقیت را مرور می‌کنند و هدف اصلی آنها است که این کار را آسان می‌کند. تمام بازیکنان تلاش می‌کنند تا جایی در ترکیب ثابت داشته باشند و نقش بیشتری در موفقیت ایفا کنند و من نیز از این قاعده جدا نیستم.»

هافبک عراقی پرسپولیس آمده تا با درخشش در آسیا همراه پرسپولیس به اروپا برود: «در پرسپولیس و در این فصل هدف اصلی ما قهرمانی است. در همه چیز به دنبال بهترین هستیم و این بهترین‌ها اکنون برای ما قهرمانی در آسیا، قهرمانی در لیگ و جام حذفی است. پیش‌بینی خودم و بازیکنان روی قهرمانی‌ها است و برای دستیابی به آن تلاش می‌کنیم و به امید خدا با تلاش آن را به‌دست خواهیم آورد. من دنبال این هستم تا با عملکردی فوق‌العاده در پرسپولیس به موفقیت بزرگ تیمی و شخصی دست پیدا کنم. به‌دنبال ترانسفر به تیم‌های خوب اروپایی هستم.»

 برانکو عالی است
بشار رسن حسابی تحت تاثیر توانایی فنی برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم قرارگرفته است: «برانکو فوق‌العاده است و ماشاءالله ماشاءالله! درباره او فقط این را می‌توانم بگویم که از دانش بالایی برخوردار است و این را می‌توانید در ثانیه به ثانیه بازی ما و نقش تکنیکی و تاکتیکی او در تیم ببینید. با او اهداف بزرگی را دنبال می‌کنیم و باید این را در نظر بگیریم که کار سختی در پیش داریم و باید اتفاق بزرگی را رقم بزنیم.»