تبیان، دستیار زندگی
. این ماهنامه با هدف اطلاع رسانی از رویدادها و اخبار فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جوامع و گروههای شیعی در جهان منتشر می‌شود. پانزدهمین شماره ماهنامه اخبار شیعیان حاوی مطالب متنوعی چون، گزیده‌ای از سخنان رهبر فرزانه ان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماهنامه اخبار شیعیان انتشار یافت .

این ماهنامه با هدف اطلاع رسانی از رویدادها و اخبار فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جوامع و گروههای شیعی در جهان منتشر می‌شود.

پانزدهمین شماره ماهنامه اخبار شیعیان حاوی مطالب متنوعی چون، گزیده‌ای از سخنان رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در دیدار علمای اهل تسنن و تشیع شركت كننده در دومین همایش بزرگداشت ابن میثم بحرانی، گزارشی از فعالیتهای بنیاد نهج‌البلاغه در گفت و گو با آیت‌الله دین‌پرور، تاسیس مجمع فقهای اسلامی در آمریكا، ترسیم سیمای پیامبر اعظم(ص) در برنامه‌ی درسی دانش آموزان كشورهای مسلمان در گفتگو با مهدی نوید معاون وزیر آموزش و پرورش، قرآن دومین كتاب پر ارزش دانمارك، پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی مایه مباهات و افتخار همه كشورهای اسلامی، ضرب سكه طلا با نماد پیامبر اعظم(ص) تا پایان سال جاری و آغاز توسعه حرم حسینی در كربلا می‌باشد.

گفتنی است، ماهنامه اخبار شیعیان به صاحب امتیازی موسسه شیعه شناسی و مدیر مسئولی محمود تقی‌زاده‌داوری انتشار می‌یابد.

علاقمندان برای درخواست اشتراك می‌توانند به نشانی قم، صندوق پستی 6139-37155 مكاتبه و یا با شماره تلفن 2905457-0251تماس حاصل نمایند.