تبیان، دستیار زندگی

از سوی بنیاد فرهنگی امامت؛

پنجمین دوره آموزشی مبانی امامت برگزار می شود

پنجمین دوره آموزشی مبانی امامت از سوی بنیاد فرهنگی امامت ویژه طلاب سطح دو حوزه علمیه برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
پنجمین دوره آموزشی مبانی امامت برگزار می شود
محسن صناعی از برگزاری پنجمین دوره آموزشی مبانی امامت از سوی بنیاد فرهنگی امامت خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه طلاب سطح دو حوزه علمیه است.
مدیر اجرایی معاونت آموزش بنیاد فرهنگی امامت ادامه داد: پنجمین دوره امامت پژوهی در دو دوره علامه میرحامد لکهنوری ویژه طلاب ایرانی و ابوخالد طالبی ویژه طلاب افغانستان، پاکستان و شبه قاره در سه ترم برگزار می شود.
وی در زمینه زمان و مکان نام نویسی در پنجمین دوره آموزشی مبانی امامت گفت: طلاب سطح دو حوزه علمیه می توانند تا پنجم مهرماه برای نام نویسی در این دوره نام و نام خانوادگی، نام پدر، پایه تحصیلی و سال تولد خود را به سامانه 09100118734 ارسال کنند.
صناعی ادامه داد: همچنین برای نام نویسی می توانند به صورت حضوری به معاونت آموزش بنیاد فرهنگی امامت واقع در بلوار معلم، کوچه 10، خیابان شهیدین پلاک 56 مراجعه کنند یا فرم نام نویسی را از سامانه اینترنتی بنیاد امامت به نشانی http://www.emamat.ir/ دریافت و پس از تکمیل به جیمیلmarkazeemamat@gmail.com ارسال کنند.
وی با اشاره به مدارک لازم برای نام نویسی در پنجمین دوره امامت پژوهی اظهار کرد: مدارک لازم جهت نام نویسی در این دوره ارزیابی تحصیلی اتمام سطح یك از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، تصویر شناسنامه و کارت ملی، دو قطعه عکس و پرداخت هزینه آزمون به مبلغ 50 هزار ریال است.
مدیر اجرایی معاونت آموزش بنیاد امامت خاطرنشان کرد: اعطای گواهینامه اتمام دوره از سوی بنیاد فرهنگی امامت، اولویت ثبت نام در رشته امامت و اعطای جوایز ویژه به پنج نفر از ممتازان از مزایای شرکت در پنجمین دوره آموزشی امامت پژوهی است.
وی اظهار کرد: مواد آزمون پنجمین دوره امامت پژوهی جلد 12 نگاهی به حدیث منزلت، 28 گزیده ناگفته هایی از حقائق عاشورا و 37 نگاهی به آیات غدیر از دیدگاه اهل سنت از مجموعه سلسله پژوهش های اعتقادی، تألیف آیت الله میلانی انتشارات الحقایق است و متقاضیان می توانند پس از نام نویسی آنها را با 30 درصد تخفیف از بنیاد امامت دریافت کنند.
صناعی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون کتبی ورودی پنجمین دوره امامت پژوهی 13 مهرماه ساعت 10:30 و آزمون شفاهی 15 و 16 مهرماه در ساختمان بنیاد فرهنگی امامت برگزار می شود و آغاز ترم تحصیلی نیز 19 مهرماه خواهد بود.
منبع: خبرگزاری رسا