تبیان، دستیار زندگی

جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ - ژاپن

پیروزی تیم والیبال ایتالیا برابر فرانسه

در ادامه رقابت های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ که در ژاپن برگزار می‌شود تیم ملی والیبال ایتالیا در چهارمین دیدارش موفق شد با نتیجه سه بر یک فرانسه را از پیش رو بردارد و به قرار گرفتن بر روی سکو قهرمانی نزدیک تر شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
والیبال
به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، در ادامه هفتمین دوره رقابت‌های والیبال جام بزرگ قهرمانان جهان که از بیست و یکم شهریور ماه و با حضور شش تیم برتر جهان در سال ۲۰۱۷ و به میزبانی دو شهر ناگویا و اوساکا در ژاپن برگزار می‌شود، تیم ملی والیبال ایتالیا در چهارمین دیدارش رو در روی تیم نه چندان آماده این روز های فرانسه قرار گرفت و در پایان سه بر یک به پیروزی رسید و با این برد شیرین ضمن هم امتیاز شدن با برزیل در آستانه قرار گرفتن بر روی یکی از سکو های برتر رقابت ها قرار گرفت.  

شاگردان جیان لورنزو بلنجینی با امتیاز های ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۵ بر ۲۱ توانستند خروس ها را شکست دهند و  پس از برزیل در رده دوم جدول رده بندی قرار گیرند.
لاجوردی پوشان که در نبود ستاره های چون ایوان زایتسف و خوان ترینو کار تیمی خوبی را در این دوره به نمایش گذاشته اند، با سه برد و یک شکست و کسب ۹ امتیاز و معدل امتیازی پایین تر نسبت به برزیل در رده دوم ایستادند اما با توجه به دیدار راحت فردا(یک شنبه) برزیل با ژاپن از امید های کمتری برای کسب مدال طلا برخوردارند.
فرانسه هم با یک برد و سه شکست، سه امتیازی باقی ماند تا در نبود ستاره های هم چون اروین انگاپت و لی روکس نتواند عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهد و در پایان روز چهارم در جایگاه پنجم ایستاد.

در پایان این دیدار لوکا وتوری باز هم همانند دیگر دیدار ها بیشترین امتیاز را برای ایتالیا کسب کرد و با ۲۴ امتیاز عنوان امتیاز آورترین بازیکن را از آن خود کرد و در سوی دیگر میدان ژان پتری هم ۲۱ امتیاز بدای فرانسه کسب کرد. در دیگر دیدارهای امروز (شنبه)، از ساعت ۱۴:۴۵ ایران رو در روی ژاپن قرار می گیرد.