تبیان، دستیار زندگی
تا به كره شمالی ده گل بزنیم؟! دیدگاه و تفكر حاكم بر فوتبال ایران نسبت به مربیان داخلی برای حضور در كادر فنی تیم ملی مغرضانه است. ناصرحجازی در گفت و گویی افزود: متاسفانه اگر مربی داخلی بخواهد در فوتبال ایران رشدی داشته باشد، ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ناصر حجازی :

مربی خارجی بیاورید تا به كره شمالی ده گل بزنیم؟!


دیدگاه و تفكر حاكم بر فوتبال ایران نسبت به مربیان داخلی برای حضور در كادر فنی تیم ملی مغرضانه است.

ناصرحجازی در گفت و گویی افزود: متاسفانه اگر مربی داخلی بخواهد در فوتبال ایران رشدی داشته باشد، با تمام امكانات مانع وی می شوند و شرایط را طوری جلوه می دهند كه تمام تقصیرها متوجه عملكرد وی كنند و این پدیده نیز حركتی است كه كاملا با نوع برخورد با مربی خارجی متفاوت است.

وی تصریح كرد: كسانی كه خواهان حضور مربی خارجی هستند ، بهتر است هر چه زودتر این كار را عملی كنند تا بتوانیم بر كره شمالی ده گل بزنیم؟! و لیاقت فوتبال ایرانی را نشان دهیم. ولی خدا كند اگراین طور نشد، مربی خارجی را نیز همانند مربی شكست خورده داخلی تحت فشار قرار دهند.

حجازی با انتقاد از برخوردهای دوگانه با مربیان داخلی و خارجی اظهار داشت: اگر روزی مربی خارجی نتیجه نگرفت باید همین برخورد امروزی را كه با " شاهرخی" دارند با وی نیز داشته باشند و مدام از دادن فرصت برای دستیابی به نتیجه سخن نگویند كه اگراین چنین باشد باید به شاهرخی و امثال وی نیز این فرصت داده شود.

سرمربی سابق تیم استقلال تهران تاكید كرد: اگر همان فرصتی كه برای مربیان خارجی در نظر می گیرند به حجازی هم بدهند قطعا نتایج خوب و قابل قبولی حاصل خواهد كرد.

وی در پایان با انتقاد از مربیان داخلی كه با كوچك ترین اشاره ای و بدون عقد قرارداد حاضر به همكاری با تیم ملی می شوند خواستار رعایت عدالت و انصاف در نوع پرداخت ها به مربیان داخلی و خارجی شد.