تبیان، دستیار زندگی
ود مسئول پایگاه اطلاعرسانی تبیان گیلانا گفت: پشتیبانی از تولیدکنندگان و ناشران فرهنگی در اینترنت وظیفه متولیان فرهنگی است. دانیال صابر سمیعی با تاکیدبر نقش برگزاری همایش های دینی در اینترنت اظهار داشت: هدف ما از برگزار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نام نویسی مسابقه وبلاگ نویسی عاشورا از یکشنبه آغاز می شود

مسئول پایگاه اطلاعرسانی تبیان گیلانا گفت: پشتیبانی از تولیدکنندگان و ناشران فرهنگی در اینترنت وظیفه متولیان فرهنگی است.

دانیال صابر سمیعی با تاکیدبر نقش برگزاری همایش های دینی در اینترنت اظهار داشت: هدف ما از برگزاریهمایش اینترنتی محرم استفاده از پتانسیل های موجود و همچنین ایجاد انگیزهبین جوانان و کشف استعداد های آنان جهت تولید محتوای دینی و انتشار آن برروی اینترنت و در پایان حمایت از تولید کنندگان می باشد.
ویدر ادامه به اهداف بلند مدت این طرح و طرح های مشابه اشاره کرد و گفت: هدف اصلی ما از برگزاری این همایش، فرهنگ سازی انتقال محتوی تولیدی توسطاشخاص و مراکز اعم از محتوی متنی، تصویری، صوتی و نرم افزاری بر رویاینترنت است که این امر در راستای گسترش فرایند اطلاع رسانی و نشر آثاردینی در شبکه جهانی اینترنت می باشد.
مسئول پایگاه اطلاع رسانی تبیانبا بیان نکاتی پیرامون ضعف فرهنگی موجود در اینترنت بر ضرورت توجه مسئولانبه این امر تاکید کرد و بیان داشت: در عصری  قرار داریم که با هجوم اقشارمختلف جامعه خصوصا جوانان به سوی اینترنت روبرو هستیم. در این میانکاربران مذهبی اینترنت از این قاعده مستثنی نیستند. با توجه به این مسئلهو ضعف محتوی اسلامی در اینترنت، مسئولان باید با برنامه ریزی جدی تر نسبتبه اینترنت و مسائل پیرامون آن داشته باشند.
مسئول ستاد اجرایی همایشاینترنتی محرم در بخش دیگری از گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، وروداطلاعات اسلامی را از طریق مسابقات وبلاگ نویسی به اینترنت مفید ارزیابیکرد و گفت: علی رغم وجود پایگاه هایی همچون تبیان، ما هنوز با ضعف محتویاسلامی در اینترنت روبرو هستیم؛ به همین دلیل برگزاری مسابقات وبلاگ نویسیمی تواند نقش موثری در تولید و انتشار محتوی دینی در اینترنت داشته باشد.
دانیالصابر سمیعی در پیایان به شرایط شرکت در همایش اینترنتی محرم اشاره کرد وافزود: این همایش بدون محدودیت سنی در رشته های مقاله نویسی، عکاسی، وبلاگنویسی، طراحی و نمایشنامه بین دانش آموزان و دانشجویان برگزار می شود.
مسئولستاد اجرایی همایش اینترنتی محرم در پایان از اقشار مختلف دانش آموز ودانشجو برای شرکت در این مسابقه دعوت کرد و بیان کرد: شرکت حوزویان نیز دراین مسابقه بلامانع می باشد و بدیهی است حوزویان در فرم نام نویسی نیازیبه پر کردن بخش کد دانشجویی ندارند.
دانیال صابر سمیعی همچنین از انتشار محتوی برگزیده و منتخب این مسابقه به صورت کتاب و نرم افزار خبر داد.
نامنویسی برای مسابقه وبلاگ نویسی محرم از تاریخ یکم محرم الحرام آغاز خواهدشد و تا بیستم محرم ادامه خواهد داشت. علاقمندان می توانند برای کسباطلاعات بیشتر و نام نویسی به وب سایت این مسابقه به نشانیwww.moharamblog.com مراجعه کنند.