تبیان، دستیار زندگی

نمی‌خواستم بچه معروف بازی دربیاورم

بازیگر «رستاخیز» درباره دلایل حضور نیافتنش در آثار سینمایی عنوان کرد که بعد از این فیلم قصد داشته در آثاری که از لحاظ محتوایی حرفی برای گفتن داشته باشند، حضور یابد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
بهادر زمانی
بهادر زمانی بازیگر سینما و تلویزیون  درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: بعد از فیلم سینمایی «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش دیگر در هیچ فیلم سینمایی بازی نکردم هرچند پیشنهاد کاری در این حوزه داشتم اما به دلایلی از این حوزه فاصله گرفتم و چندان حوصله حضور در آثار را نداشتم به همین دلیل سرگرم کارهای نقاشی و گرافیک شدم.

وی با اشاره به اکران نشدن فیلم سینمایی «رستاخیز» عنوان کرد: من دیگر ارتباطی با دفتر آقای درویش ندارم و به نظرم کار این فیلم سال ها است که تمام شده است. به هر حال پروژه ای که اکران آن سال‌ها به تعویق بیفتد معلوم نیست که اگر اکران شود باز هم می تواند جذب مخاطب کند یا نه؟ فیلم هایی که این روزها می بینیم با تکنولوژی به روزتری ساخته می شوند به همین دلیل به نظرم هرچند «رستاخیز» اثر زیبایی است اما در همان زمان خود حرفی برای گفتن داشت.

زمانی عنوان کرد: هرچند قرارداد من با شرکت سازنده «رستاخیز» منعی برای حضورم در آثار دیگر تا زمان اکران ایجاد نمی کرد، اما گمان می کردم بهتر است در آن دورانی که فیلم اکران می شود، کار نکنم چون شخصیت حضرت عباس که من در «رستاخیز» به ایفای نقش آن پرداختم یک شخصیت حساسی است و من دوست نداشتم در جلوه دیگری ظاهر شوم و ذهنیت مخاطب خراب شود. از طرف دیگر با توجه به اینکه «رستاخیز» یک فیلم سطح بالا به لحاظ تولید بود من نمی توانستم بپذیرم که در یک فیلم آپارتمانی ساده حضور داشته باشم و در فیلم هایی که تنها روایتگر عاشق شدن ۲ نفر هستند و دیالوگ های سطح پایین دارند به ایفای نقش بپردازم. البته حدود ۷ پیشنهاد کاری در آثار تاریخی داشتم اما نمی خواستم دوباره در آن فضا باشم.

این بازیگر اظهار کرد: من به دلیل علاقه به هنر وارد سینما شدم نه به خاطر اینکه بخواهم بچه معروف بازی دربیاورم و هر دقیقه اخبارم در شبکه های مجازی باشد. من به دنبال این مسایل نبودم بلکه می خواستم کاری هنری کنم برهمین اساس احساس می کردم هیچ هنری در آن آثاری که به من پیشنهاد می شد وجود نداشت هرچند، چند پیشنهاد خوب هم داشتم ولی متاسفانه موقعیت حضور در آنها را پیدا نمی کردم.

وی در پایان گفت: اخیرا یک سریال به من پیشنهاد شد اما به لحاظ مالی با هم کنار نیامدیم چون دستمزد پایینی را در نظر گرفته بودند در حالی که من در سریال «تنهایی لیلا» به کارگردانی محمدحسین لطیفی مبلغ خوبی را دریافت کردم. با توجه به اینکه یک شخص هنگام  ایفای نقش در یک سریال زمانی زیادی درگیر می شود نمی صرفید که من در آن سریال بازی کنم.
منبع: مهر