تبیان، دستیار زندگی

«سوگند» به «لحظه گرگ و میش» تغییر نام داد

سریال «سوگند» به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه کنندگی حسین طاهری به «لحظه گرگ و میش» تغییر نام داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
فیلمبرداری سریال «سوگند»
  «لحظه گرگ و میش» عنوان تازه ترین مجموعه تلویزیونی شبکه سه سیما به کارگردانی همایون اسعدیان است که فیلمبرداری آن این روزها در تهران آغاز شده است.

طرح این سریال بر اساس نوشته ای از مونا انوری زاده در سال۹۳ با نام اولیه «سوگند» به تهیه کنندگی حسین طاهری به مرکز امور نمایش و شبکه سوم سیما ارائه شد،که پس از تصویب و انجام نگارش فیلمنامه، در سال ۹۵ مجوز ساخت این سریال صادر گردید.

داستان این مجموعه روایتگر فراز و فرود زندگی خانواده ای اصیل ایرانی در طول سه دهه است، که با محوریت زندگی تنها دختر خانواده که از دهه ۶۰ با حوادث گوناگونی از قبیل جنگ، تحولات اقتصاذی و اجتماعی و... آغاز و تا زمان معاصر ادامه خواهد داشت.

فصل اول این سریال با حضور بازیگرانی چون فاطمه معتمدآریا، فرید سجادی حسینی، علیرضا کمالی و .... در حال تصویربرداری است.

عوامل این مجموعه عبارتند از: حسین طاهری: تهیه کننده، همایون اسعدیان: کارگردان، مونا انوری زاده: نویسنده، سعید علیجانی: مدیر تولید، سهیل نوروزی: مدیر تصویربرداری، مهرداد میرکیانی: طراح و مدیر چهره پردازی،بابک کریمی طاری: طراح صحنه ، ساسان نخعی: مدیر صدابرداری، شیوا رشیدیان: طراح لباس، مریم هژیروند: مدیر برنامه ریزی ، پگاه جهان دار و مهدی فهیمی: دستیاران کارگردان، ماریا میرنژاد: منشی صحنه، مهدی مجلل و رضا بداغی: مدیران تدارکات، مهدی حیدری: عکاس و فیلمبردار پشت صحنه، سارا عابدی: مدیر روابط عمومی.
منبع: صبا