تبیان، دستیار زندگی

ایوان انتظار میزبان مددجویان موسسه خیریه كهریزک شد

در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و همچنین تعامل و مشاركت با سازمان ها و نهادهای مردمی، نمایشگاه توانمندی خدمات موسسه خیریه كهریزک با مشاركت این موسسه از 21 شهریورماه به مدت چهار روز برپا شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کهریزک
معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران و حومه از برگزاری نمایشگاه توانمندی خدمات موسسه خیریه كهریزك در ایوان انتظار میدان حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خبر داد.
محمد بنی حسن گفت: در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی و همچنین تعامل و مشاركت با سازمان ها و نهادهای مردمی، نمایشگاه توانمندی خدمات موسسه خیریه كهریزك با مشاركت این موسسه از 21 شهریورماه به مدت چهار روز برپا شده است.
وی افزود:‌ شناخت عموم مردم از موسسه كهریزك بیشتر به عنوان یك موسسه خیریه است این در حالی است كه ظرفیت ها و توانمندی های زیادی از لحاظ كارآفرینی و خلاقیت مددجویان در این مجموعه وجود دارد.
معاون فرهنگی اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینكه ایوان انتظار نیز به عنوان یك سازه فرهنگی محل مناسبی برای شناخت و معرفی توانمندی مددجویان موسسه های خیریه است، تصریح كرد: به همین منظور با برپایی نمایشگاه توانمندی خدمات مددجویان موسسه كهریزك نسبت به معرفی ظرفیت های این موسسه اقدام شده است ضمن آنكه در كنار برپایی این نمایشگاه ویژه برنامه ای با حضور گروه های مختلف هنری برگزار می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی شركت بهره برداری مترو تهران گفت: مسافران می توانند از ساعت 17 الی 21 از این نمایشگاه بازدید كنند.
منبع: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شركت بهره بردای راه آهن شهری تهران و حومه