تبیان، دستیار زندگی
اه چهل و هفتمین شماره‌ی فصل‌نامه «حوزه و دانشگاه» با عنوان روش‌شناسی علوم انسانی منتشر شد. به گزارش مركز خبر حوزه، «نقد عقل توسط عقل» نوشته آیت‌الله علی عابدی شاهرودی، تحقیق اقدامی مشاركتی، تحقیقات كیفی، روش كیفی در علوم ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فراخوان مقاله روش ‌شناسی علوم اسلامی در فصلنامه حوزه و دانشگاه

چهل و هفتمین شماره‌ی فصل‌نامه «حوزه و دانشگاه» با عنوان روش‌شناسی علوم انسانی منتشر شد.

به گزارش مركز خبر حوزه، «نقد عقل توسط عقل» نوشته آیت‌الله علی عابدی شاهرودی، تحقیق اقدامی مشاركتی، تحقیقات كیفی، روش كیفی در علوم اجتماعی و علوم رفتاری، مناسبات فهم و تبیین در علوم انسانی و علوم طبیعی و نقدی بر آموزش روش تحقیق در نظام آموزشی كشور، از جمله مقالات درج شده در این فصلنامه می‌باشد.

فصل‌نامه حوزه و دانشگاه به منظور تحقق نظام فكری منسجم و تمدن‌ساز و تعمیق ادبیات روش‌شناسی علوم انسانی، مناسبات دین و علوم انسانی و نیز نقد و بررسی مكاتب موجود در این عرصه، درصدد ارائه روش‌شناسی علوم انسانی- اجتماعی در قالب انتشار ویژه‌نامه‌هایی است و از اساتید، پژوهشگران و دانشجویان علاقمند به این مبحث درخواست نموده مقالات خود را به دفتر فصل‌نامه‌ی حوزه و دانشگاه به نشانی، قم، بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه ص.پ 3151-37185و یا تهران، خیابان انقلاب، بین وصال و قدس، كوچه اسكو ارسال نمایند.

فصل‌نامه حوزه و دانشگاه، با گرایش علوم انسانی- اجتماعی به صاحب امتیازی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مدیر مسئولی علی‌رضا اعرافی منتشر می‌شود.

علاقمندان برای كسب اطلاعات بیشتر با تلفن2936670-0251 در قم و در تهران با تلفن 6-66460935-021 تماس حاصل نمایند.