تبیان، دستیار زندگی
. مركز پژوهش مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد به منظور احیاء و گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش و تسهیل در دستیابی به اطلاعات و یافته‌های نو، اقدام به تهیه نرم‌افزار نمایه فهرست موضوعی مقالات و نشریات علوم اسلامی سال 84 نمود. به گزارش م...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نرم‌افزار نمایه مقالات مجله‌های تخصصی علوم اسلامی تولید شد .

مركز پژوهش مدرسه علمیه نرجس(س) مشهد به منظور احیاء و گسترش فرهنگ تحقیق و پژوهش و تسهیل در دستیابی به اطلاعات و یافته‌های نو، اقدام به تهیه نرم‌افزار نمایه فهرست موضوعی مقالات و نشریات علوم اسلامی سال 84 نمود.

به گزارش مركز خبر حوزه، بیش از  3500 مقاله و متن علمی از 60 فصلنامه تخصصی در این نرم‌افزار به صورت نمایه ارائه شده است. محققان حوزوی و دانشگاهی می‌توانند جهت تهیه این نرم‌افزار با تلفن‌های8595040-8544677-0511 تماس حاصل نمایند و برای كسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی http://www.m-narjes.org  مدرسه علمیه نرجس(س) مراجعهكنند.

خبر دیگر از این مدرسه حاكی است، گردهمایی سالانه اساتید راهنمای مدرسه علمیه نرجس به منظور ارائه راه‌كارهای مناسب جهت راهنمایی مطلوب طلاب در تدوین پایان‌نامه‌هابرگزار شد. در این نشست سی نفر از اساتید حوزه مسئولیت راهنمایی طلاب جهت تدوین پایان نامه‌ها را در سال جاری برعهده گرفتند .