تبیان، دستیار زندگی

انصارالله یمن قویا از موفقیت همکاری با حزب عبدالله صالح حمایت می‌کند

دفتر سیاسی انصارالله به طور کلی آنچه در نشست فوق‌العاده کمیته ملی کنگره مردمی سراسری یمن بیان شد را تکذیب کرده و طی بیانیه‌ای ضمن ابراز تعجب از این نشست گفت: هنگام وقوع جنگ و در طول مدت گذشته هرگز چنین چیزی نداشتیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
انصارالله
به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، جنبش مردمی انصارالله یمن در این بیانیه که روز سه‌شنبه منتشر شده، تاکید کرد:‌ ما و هم‌پیمانان و شرکایمان با تمامی امکانات همواره از موفقیت مشارکت ملی با کنگره مردمی سراسری یمن و هم‌پیمانانش حمایت کرده‌ایم، ما در موقعیت‌های مختلف با وجود اتهام‌زنی‌ها، مانع‌تراشی‌ها و بدنام‌سازی‌های برنامه‌ریزی‌شده، مشکلات را پشت سر گذاشته‌ایم.

در ادامه این بیانیه آمده است، راه‌اندازی دستگاه‌ها و نهادهای دولتی مسؤول اجرای حق و عدالت میان مردم، مسؤولیتی ملی و مقدس و وفاداری واقعی به فداکاری‌های مردم بزرگ یمن است.

همچنین دفتر سیاسی انصارالله تاکید کرد: سیاست‌های سیستم‌های قبلی در راستای آرام نگه‌داشتن دشمن یمن را تضعیف کرده و در زیر سلطه و نفوذ قدرت‌های استکباری درآورده، دشمن و مزدورانش را فریب داده و میدان‌های نبرد برای آزادی و استقلال را تضعیف کرد، یمن در این مرحله به یک مشارکت سیاسی واقعی برای تحقق خواسته‌های مردم و فداکاری‌هایشان در مقابل حمله نظامی، سیاسی، اقتصادی، رسانه‌ای، اداری و اجتماعی دشمن نیاز دارد.

در پایان این بیانیه، انصارالله تاکید کرد که برای ارزیابی واقعی مرحله گذشته در سایه تجربه مشارکت جهت عبور از مشکلات و موانع و تلاش‌های صادقانه، جدی و خالصانه در راه خدمت به کشور دست‌مان را به سوی همه دراز می‌کنیم. اختلافات‌زایی‌ها و اشاعه آنها به شکل خام به همبستگی جبهه داخلی آسیب می‌زند در مقابل دشمن فرصت‌طلب به دنبال ایجاد درگیری‌های داخلی از هر راهی است. ما تنها علیه دشمن طرح‌ریزی داریم نه کس دیگر.
منبع: ایسنا