تبیان، دستیار زندگی
شبکه اجتماعی تبیان، همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و در راستای بزرگداشت روز ازدواج و تاکید بر ازدواج آسان، مسابقه عشق آسمانی را برگزار کرد و هم اکنون منتخبین بخش کتابخوانی این مسابقه معرفی خواهند شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منتخبین مسابقه عشق آسمانی

معاونت شبکه های اجتماعی تبیان، همزمان با سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) و در راستای بزرگداشت روز ازدواج و  تاکید بر ازدواج آسان، مسابقه "عشق آسمانی" را برگزار کرد و هم اکنون منتخبین بخش کتابخوانی این مسابقه معرفی خواهند شد.

در بخش کتابخوانی این مسابقه که با محوریت کتابچه عشق آسمانی، ویژه سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) اجرا شد، 10 سوال چهار گزینه ای از محتوای کتاب طراحی و در اختیار کاربران گذاشته شد. این کتاب را می توانید در بخش کتابخانه تبیان (این لینک) مطالعه و دریافت کنید.

طبق اطلاعیه فراخوان مسابقه، منتخبین از بین کسانی انتخاب شده اند که به تمام سوالات، پاسخ صحیح داده اند. ضمن قدردانی و تشکر از تمام کاربرانی که در این مسابقه شرکت کرده اند، هم اکنون منتخبین بخش کتابخوانی این مسابقه به شرح زیر معرفی می شوند:

ردیفنام و نام خانوادگیجایزه

1

سمیه پیریسکه یک گرمی پارسیان

2

محمد عوض زادهصنایع دستی نفیس

2

پروانه نصری شیجانیصنایع دستی نفیس

دو بخش خاطره نویسی و عکاسی، بدون منتخب به اتمام رسیده است.

» نحوه دریافت جوایز:

- کاربران منتخب برای دریافت جوایز، باید عضویت خود در سایت تبیان را حداکثر تا 22 مهر 1396 تایید نهایی و اطلاعات خواسته شده را ارسال نمایند. پس از این تاریخ، با منتخبین مسابقه برای هماهنگی ارسال جوایز تماس گرفته خواهد شد.

- فرصت زمانی تکمیل اطلاعات عضویت و ارسال مدارک جهت دریافت جایزه، تمدید نخواهد شد و پیگیری جوایز پس از این تاریخ امکان پذیر نیست.

- پیگیری جوایز منتخبین مسابقه از طریق پست الکترونیک بخش مسابقات تبیان به آدرس فراهم است.

- راهنمای عضویت در سایت تبیان از اینجا قابل مشاهده است. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، از طریق مشاوره عضویت (اینجا) درخواست خود را مطرح کنید و یا سوالات خود را از طریق پست الکترونیک بخش عضویت به آدرس پیگیری نمایید.
باشگاه کاربران تبیان