تبیان، دستیار زندگی
مدیركل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان براساس آیین نامه مصوب هیئت دولت خبرداد...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان براساس آیین نامه مصوب هیئت دولت

مدیركل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش از ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان براساس آیین نامه مصوب هیئت دولت خبرداد.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

ساماندهی حمل و نقل دانش آموزان براساس آیین نامه مصوب هیئت دولت

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نورعلی عباسپور با اشاره به فرا رسیدن زمان بازگشایی مدارس و اهمیت موضوع حمل و نقل دانش آموزان، اظهاركرد: با هدف رفع نگرانی اولیا و براساس رویكردهای تربیتی، تامین سلامت جسمی و امنیت روانی دانش آموزان، حمل و نقل دانش آموزان در تمام مراكز استان ها و شهرستان ها و مناطق كشور را ساماندهی كرده ایم.

وی افزود: با مساعدت وزارت كشور و شهرداری ها، برای حمل و نقل دانش آموزان، پیمانكارانی به كارگرفته می ‌شوند كه واجد شرایطی از جمله، خودروی استاندارد، معاینه فنی خودرو و رانندگان دارای صلاحیت و آموزش دیده، باشند .

عباسپور ادامه داد: استفاده از خودروی ایمن برای تامین امنیت دانش آموزان و جلوگیری از بروز سوانح و تصادفات از مطالبات همیشگی والدین بوده است بنابراین آموزش و پرورش تلاش خواهد كرد انتظارات والدین برآورده شود.

مدیركل انجمن اولیا و مربیان وزارت آموزش و پرورش گفت: به والدین دانش آموزان توصیه می شود جهت حفظ آسایش و آرامش فرزندان خود با هماهنگی مدیران و انجمن اولیا و مربیان مدارس از خودروهای مجاز دارای شرایط مذكور جهت سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان استفاده كنند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش