تبیان، دستیار زندگی

انتخاب واحد سال تحصیلی جدید حوزه تا ۲۵ شهریور تمدید شد

معاونت آموزش حوزه های علمیه از تمدید مهلت انتخاب واحد سال تحصیلی ۹۷-۹۶ تا ۲۵ شهریور خبرداد، از این رو طلاب می توانند برای انتخاب دروس تا تاریخ یاد شده به سامانه نجاح مراجعه کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
 
انتخاب واحد سال تحصیلی جدید حوزه تا ۲۵ شهریور تمدید شد
مهلت انتخاب واحد دروس حوزه های علمیه که پیش از این تا 20 شهریور ماه اعلام شده بود، از سوی معاونت آموزش حوزه های علمیه به مدت پنج روز تمدید شد.
طلاب جهت انتخاب درس خود می توانند با مراجعه به گزینه درسنامه سطوح عالی در سامانه نجاح تابلو اعلانات استاد مورد نظر را شناسایی و پس از حضور در درس و انتخاب استاد و قطعی شدن برنامه درسی جهت انتخاب درس تا بیست و پنجم شهریورماه در سامانه اقدام کنند.
لازم به ذکر است، چنانچه طلبه ای قصد تغییر و یا اصلاح دروس پایه پایین ‌تر را داشته باشید، باید دروس پایه بالا را حذف و سپس طبق دستور العمل ، مجددا از درس و پایه پایین به بالا انتخاب درس کند.
جهت انتخاب محل تدریس در غیر از مكان های عمومی از قبیل مدارس، مراكز فقهی و موسسات آموزشی حوزوی باید قبل از انتخاب درس، با مدیر آنها هماهنگ شود و معاونت آموزش نیز نسبت به این گونه مكان ها هیچ گونه مسؤولیتی ندارد.
ظرفی هر كلاس به تعدادی است كه اساتید اعلام کرده اند بنابراین طلاب پس از هماهنگی با استاد و ثبت اسامی خود در لیست حضور و غیاب كلاس جهت انتخاب درس در سامانه اقدام کنند و چنانچه تصمیم بر شركت در كلاس دروس تفسیر، عقائد، فلسفه، رجال و درایه را ندارند در انتخاب آنها بدون استاد را انتخاب کنند.
همچنین طلابی كه حضورشان در سامانه ثبت شده و یا حضور مستمرشان در لیست ارسالی سال های گذشته، در انتخاب آن درس استاد متفرقه را انتخاب کنند و چنانچه استاد متفرقه را انتخاب کنند اما حضور آنها تایید نشود مجاز به شركت در امتحان آن درس نخواهند بود و درس حذف خواهد شد.
طلاب داری ناقصی از سطح یک نیز بایستی انتخاب درس و ثبت نام تكمیل نواقص مهر ماه از 16 تا 27 مهرماه را انجام دهند و چنانچه در امتحان آن درس شركت و قبول شوند انتخاب درس آنها با ارائه درخواست از طریق سایت و یا مراجعه به اتاق 107 ساختمان اداری دارالشفاء اصلاح خواهد شد.
طلاب شاغل در مراكز تخصصی چنانچه بخواهند دو درس فقه و اصول آنان قبولی 16 باشد پس از انتخاب درس از 12 شهریورماه تا 15 مهرماه با ارائه نامه از مركز تخصصی به اتاق 107 ساختمان اداری دارالشفاء برای انتخاب آن دو درس به صورت مدیریتی اقدام کنند.
یادآور می شود، حضور و غیاب هر نیم سال از آغاز نیم سال محاسبه خواهد شد و طلاب شاغل در مراكز فقهی كه مجوز برگزاری طرح قدیم را دارند و نیز مدرسه جانبازان بایستی از طریق مدرسه مربوطه اقدام کنند
منبع: خبرگزاری رسا