تبیان، دستیار زندگی
وزیرآموزش و پرورش با بیان اینكه نباید خدمات مدیران اسبق بخش های مختلف آموزش وپرورش را نادیده بگیریم، گفت: استفاده از تجارب گرانسنگ پیشكسوتان روابط عمومی در گفتمان سازی تحول درآموزش و پرورش مؤثر است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استفاده از تجارب گرانسنگ پیشكسوتان روابط عمومی

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینكه نباید خدمات مدیران اسبق بخش های مختلف آموزش و پرورش را نادیده بگیریم، گفت: استفاده از تجارب گرانسنگ پیشكسوتان روابط عمومی در گفتمان سازی تحول درآموزش و پرورش مؤثر است.

زینب شاه مرادی - مرکز یادگیری تبیان

استفاده از تجارب گرانسنگ پیشكسوتان روابط عمومی

به گزارش مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پیش از ظهر امروز سید محمد بطحایی درآیین نكوداشت پیشكسوتان و مدیران اسبق روابط عمومی آموزش و پرورش كه در ساختمان شهید رجایی برگزار شد، اظهار كرد: تكریم پیشكسوتان و مدیران اسبق آموزش و پرورش، جزئی از آموزه های دینی و ملی ما ایرانیان است و همواره باید از ظرفیت فكری، علمی و خدمات مؤثر این عزیزان به نحو شایسته ای استفاده شود.

وی با بیان اینكه آموزش و پرورش همواره در مقایسه با سایر بخش های اجرایی كشور، مظلوم و مهجور بوده است، تصریح كرد: گستردگی وظایف و پراكندگی جامعه مخاطبان آموزش و پرورش، به گونه ای است كه نمی توان این وظایف و امكانات را با دیگر دستگاه های اجرایی كشور مقایسه كرد و از این بابت باید بخش اطلاع رسانی و ارتباطات را تقویت كنیم تا بتوانیم خدمات یك میلیون معلم و بیش از 13 میلیون دانش آموز كه در پهنه وسیع كشور فعالیت می كنند، را به جامعه معرفی كنیم.

عضو كابینه تدبیر وامید ادامه داد: آموزش و پرورش تأثیرات زیادی برشئونات اجتماعی و مخاطبان جامعه دارد و باید با استفاده از فناوری های نوین و سیستم‌های ارتباطی جدید بتوانیم باعث اعتلای فرهنگ جامعه از طریق نیل به اهداف كلان آموزش و پرورش شویم.

بطحایی خاطرنشان كرد: امیدواریم در دوره جدید فعالیت مركز اطلاع رسانی و روابط عمومی، با استفاده از تجربیات پیشكسوتان این حوزه، شاهد موفقیت‌های بزرگ درانجام رسالت های اخیر امر تعلیم و تربیت باشیم.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم، وزیر آموزش و پرورش از مدیران اسبق روابط عمومی 4 دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آورد.

شایان ذكر است؛ در این مراسم حجت الاسلام محمدیان رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، رضوان حكیم زاده معاون آموزش ابتدایی، مهدی فیض معاون پرورشی و فرهنگی، مجید قدمی رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی، شاپور محمدزاده مشاور و مدیر كل دفتر وزارتی، علیرضا عصاره رئیس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و احمد صافی مشاور و رئیس كانون بازنشستگان آموزش و پرورش، حضور داشتند.

منبع: پایگاه جامع اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش