تبیان، دستیار زندگی

جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ - ژاپن

معروف: می‌توانیم بهتر از این‌ها بازی کنیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: پس از عملکرد بد در لیگ جهانی فشار زیادی بر روی تیم ملی بود ولی با این پیروزی شروع خوبی داشتیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
سعید معروف
به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، سعید معروف پس از پیروزی سه بر دو ایران در نخستین دیدارش برابر ایتالیا در جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷، در نشست خبری پایان بازی گفت: بسیار خوشحالیم که با پیروزی تورنمنت را آغاز کردیم و این برای‌مان بسیار مهم بود. ما تحت فشار بالایی بازی کردیم و حتی موقعیت آن را داشتیم تا در ست چهارم کار را تمام کنیم اما موفق نشدیم. در ست پنجم بسیار کم اشتباه ظاهر شدیم اما نمی‌توانم بگویم از عملکردمان راضی هستیم زیرا می‌توانیم بهتر از این هم بازی کنیم.
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران افزود: ما یک لیگ جهانی بسیار بد را پشت سر گذاشتیم و به همین دلیل فشار زیادی بر روی ما بود. من سال‌های زیادی برای تیم ملی ایران بازی کرده‌ام و روزهای خوب و بد بسیاری را تجربه کرده‌ام اما جوانان و نوجوانان ایران در قهرمانی جهان در رده‌های خود بسیار خوش درخشیده‌اند. نوجوانان ایران قهرمان جهان شده‌اند و خود ما هم در سال‌های اخیر در لیگ جهانی بازی کرده‌ایم بنابراین می‌توانیم با تیم‌های قدرتمند بازی کنیم و از بازی برابر آن‌ها کسب تجربه کنیم.
منبع: ایسنا