تبیان، دستیار زندگی

کولاکوویچ: سطح کیفی بازی ایران نسبت به لیگ جهانی بسیار بالا رفته است

سرمربی تیم والیبال ایران گفت: هرچند ایتالیا اشتباهات زیادی داشت اما عملکرد خوب ایران در دریافت و تبدیل توپ‌ها به امتیاز از پشت خط باعث پیروزی ما شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
کولاکوویچ
به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، ایگور کولاکوویچ پس از پیروزی سه بر دو تیم والیبال ایران برابر ایتالیا در نخستین دیدارش در جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷، درباره کسب این برد ارزشمند اظهار کرد: امروز(سه شنبه) ما موفقیت بزرگی را کسب کردیم و برابر یکی از قدرتمندترین تیم‌های اروپا به پیروزی رسیدیم. در شروع فصل ما سه بر صفر برابر ایتالیا شکست خورده بودیم. امروز هم فرصت داشتیم که سه بر یک برنده بازی شویم اما این شانس را از دست دادیم ولی با این حال بسیار از این پیروزی خوشحالم.
او ادامه داد: ما با امید و آرزوهای بسیاری پا به این تورنمنت گذاشته‌ایم و به دنبال خلق شگفتی در برابر تیم‌های قدرتمندتر از خود در جهان هستیم. امروز اولین شگفتی را خلق کردیم و این فرصت را داریم تا در برابر برزیل، آمریکا و فرانسه و ژاپن هم به برتری دست یابیم.
کولاکوویچ تاکید کرد: آمریکا دارنده مدال برنز المپیک است و برزیل مدال طلای المپیک را در کارنامه دارد. ژاپن هم جزو تیم‌هایی است که در زمین خود بسیار قدرتمندانه بازی می‌کند و نیز فرانسه قهرمانی لیگ جهانی را یدک می‌کشد، پس ما در هر روز می‌توانیم با کسب پیروزی یک سورپرایز داشته باشیم.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران افزود: در بازی برابر ایتالیا، تفاوت‌هایی بین بازی دو تیم مشهود بود. ایتالیایی‌ها اشتباهات زیادی داشتند و ریسک بالایی را انجام دادند. ایتالیا هرچند بیش‌تر از ایران موفق به دفاع روی تور شد اما در مقابل ایران در دریافت و تبدیل توپ‌ها به امتیاز از پشت خط فوق‌العاده ظاهر شد. ما در لیگ جهانی در چنین سطحی بازی نکردیم. در این دیدار هر ست بسیار نزدیک دنبال شد.
کولاکوویچ در پایان گفت: از این که با پیروزی این دیدار را به پایان رساندیم خوشحالم ولی ما پنج ست بازی کردیم و باید برای دیدار فردا (چهارشنبه) برابر آمریکا به خوبی استراحت کنیم.
منبع: ایسنا