تبیان، دستیار زندگی
شد  همایش اساتید و مدیران حوزه‌های علمیه ونخبگان بسیج طلاب وروحانیون منطقه بسیج تهران بزرگ با حضور جمعی ازطلاب بسیج و مسوولان نیروی مقاومت بسیج روز دوشنبه در سالن اجتماعات اسوه برگزار شد. مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در بسی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

همایش اساتید حوزه‌های علمیه و نخبگان طلاب بسیج تهران بزرگ برگزار شد

همایش اساتید و مدیران حوزه‌های علمیه ونخبگان بسیج طلاب وروحانیون منطقه بسیج تهران بزرگ با حضور جمعی ازطلاب بسیج و مسوولان نیروی مقاومت بسیج روز دوشنبه در سالن اجتماعات اسوه برگزار شد.

مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج منطقه تهران بزرگ گفت: حضور روحانیون و طلاب جوان در حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج سبب ایجاد فضای معنوی و دینی می‌شود و ما سعی می‌كنیم زمینه‌های لازم را برای حضور هرچه بیشتر روحانیون در بسیج فراهم سازیم.

حجت‌الاسلام محمود دهقانی، با اشاره به نقش روحانیت در انقلاب، افزود: حضور مستمر روحانیون در عرصه‌های مختلف نظام سبب شده تا همگی در مسیر راهبردهای درستی كه توسط قشر روحانی ترسیم می‌شود، حركت كنند.

وی همچنین به جایگاه و منزلت ولایت فقیه اشاره كرد و آن را استمرار راه انبیا و اولیای الهی دانست و از روحانیون خواست با درایت، اندیشه و تفكر، جایگاه این ركن انقلاب اسلامی را در جامعه بیش از پیش تبیین كرده و از توطئه و تهاجم دشمنان جلوگیری كنند.

دهقانی، مطالعه، تالیف و تفكر را از جمله ضروریات یك طلبه و عامل مهمی برای اشاعه معارف اسلامی دانست و تصریح كرد: بسیج بویژه بسیج طلاب در كشور ازجایگاه‌ومنزلت خاصی درعرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی واعتقادی برخوردار است.

وی افزود: بسیجیان وظیفه دارند با حضور در تمام عرصه‌ها و روشن ساختن مردم توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان را خنثی كنند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج منطقه تهران همچنین به اهمیت تشكیل بسیج بطور مستقل در میان طلاب اشاره كرد و گفت: بسیج طلاب باید پشتوانه علمی و اعتقادی تمام پایگاه‌های تحت پوشش این نهاد باشد.