تبیان، دستیار زندگی

مومنی خبر داد

آزمون مرکز مشاوران 10 آذر برگزار می‌شود

رییس مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه از برگزاری آزمون جذب وکیل توسط این مرکز در 10 آذر ماه خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
عبدالرضا مومنی
به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛ عبدالرضا مومنی با بیان اینکه مهلت ثبت نام متقاضیان همان موعدی است که مشخص شده است، گفت: از همه داوطلبین تقاضا داریم که در موعد مشخص شده برای ثبت نام اقدام کنند.

وی افزود: هنوز تصمیمی برای تمدید مهلت ثبت نام نگرفتیم؛ بنابراین متقاضیان تا تاریخ 25 شهریور ماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند. مومنی با بیان اینکه تا کنون حدود 25000 نفر ثبت نام کرده اند، عنوان کرد: تاریخ دقیق برگزاری آزمون 10 آذر ماه تعیین شده است.
پیش از این مومنی گفته بود: آزمون مشاوره حقوقی و وکالت مرکز مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه احتمالا در بازه زمانی اواخر آبان ماه و اوایل آذر ماه - 15 آبان تا 15 آذر - برگزار می‌شود.

در اطلاعیه مرکز امور مشاوران حقوقی، وکلا و کارشناسان قوه قضاییه آمده است که « ثبت نام آزمون مشاوره حقوقی و وکالت مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه از روز یکشنبه  12 /6/ 96 با شرایط مندرج در آگهی آزمون به مدت 15 روز از طریق پایگاه اینترنتی azmoon.23055.ir  انجام می شود.»
منبع: ایسنا