تبیان، دستیار زندگی
سی معاون آموزش مرکز تخصصی حقوقو قضای اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از آغازنام نویسی این مرکز برای سال تحصیلی جدید خبر داد و اعلام داشت: به حول وقوه الاهی مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی به منظور ترب...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز نام نویسی مرکز تخصصی حقوق وقضای اسلامی حوزه علمیه قم در مقطع کارشناسی

معاون آموزش مرکز تخصصی حقوقو قضای اسلامی حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از آغازنام نویسی این مرکز برای سال تحصیلی جدید خبر داد و اعلام داشت: به حول وقوه الاهی مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی به منظور تربیت و پرورش نیرویتوانمند و متخصص در رشته حقوق و قضای اسلامی، از طلاب واجد شرایط برای سطحدو (کارشناسی) در شهرهای قم و تهران پذیرش می نماید.
وی اتمام سطح یکحوزه، حداکثر سن 30 سال و قبولی در آزمون ورودی و مصاحبه علمی را از شرایطپذیرش در این مرکز عنوان و خاطر نشان کرد: اعطای مدرک رسمی سطح دو(کارشناسی) حقوق و قضای اسلامی، امکان ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر حوزویو دانشگاهی و معافیت از شرکت در دروس عمومی سطح دو حوزه از مزایای ایندوره تخصصی است.
معاون آموزش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیهقم ادامه داد: طلاب علاقه مند تا 30 بهمن ماه فرصت دارند با مراجعه بهمرکز مدیریت حوزه علمیه قم نسبت به نام نویسی اقدام نمایند.
وی زمانتوزیع کارت آزمون را 12 تا 17 اسفند ماه دانست و بیان داشت: آزمون ایندوره تخصصی روز پنج شنبه، 17 اسفند ماه از ساعت 9صبح در قم و تهران برگزارمی شود.
معاون آموزش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه قمهمچنین خاطر نشان کرد:  امسال برای اولین بار است که این مرکز تخصصی درشهر تهران و در مدرسه علمیه مروی پذیرش می کند و این دوره تخصصی در اینمدرسه علمیه برگزار می گردد.
وی تعداد افراد در حال تحصیل این مرکز رابیش از 400 نفر دانست و گفت: از این تعداد 200 نفر در مقطع کارشناسی و بیشاز یکصد نفر هم در مقطع کارشناسی ارشد به تحصیل اشتغال دارند و تاکنون همبیش از 120 نفر از این مرکز فارغ التحصیل شده اند.
گفتنی است، مرکزتخصصی حقوق و قضای اسلامی حوزه علمیه قم از مراکز تخصصی است که طلاب پس ازفارغ التحصیلی به عنوان قاضی در محاکم قضایی مشغول به کار می شوند.
شایان ذکر است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 6612885 - 6622844 و با پیش شماره قم تماس بگیرند.