تبیان، دستیار زندگی
جزئیات دهمین جشنواره رسانه های دیجیتال از سوی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شبکه های اجتماعی؛ یکی از مهمترین بخش های جنبی جشنواره رسانه های دیجیتال امسال

جزئیات دهمین جشنواره رسانه های دیجیتال از سوی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد.

هومن بهلولی

دهمین جشنواره رسانه های دیجیتال

به گزارش تبیان و به نقل از روابط وامور‌‌‌عمومی و اموربین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، سید مرتضی موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سه شنبه ۱۴ شهریور در نشستی خبری که در این مرکز برگزار شد، با اشاره به جزئیات دهمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال که پاییز امسال و در دو بخش اصلی و جنبی برگزار می شود، گفت: یکی از مهمترین بخش های جنبی جشنواره امسال، موضوع شبکه های اجتماعی است.

وی افزود: در این بخش قسمت های مختلفی از جمله فرهنگی و اجتماعی، هنری، زبان و ادبیات، انقلاب اسلامی، خبر و اطلاع رسانی، سلامتی و بهداشت، تاریخ و تمدن، خانواده و سبک زندگی، شخصیت ها، گردشگری، کارآفرینی و اشتغال گنجانده شده است.

به گفته موسویان، تمامی شرکت کنندگان در جشنواره امسال رسانه های دیجیتال باید دارای کد شامد باشند. این جشنواره همچنین شامل بخش رسانه های برخط، رسانه های هوشمند و تلفن همراه، بازی ها و سرگرمی های دیجیتال و علمی و پژوهشی خواهد بود.

رئیس مرکز فناوری و رسانه های دیجیتال همچنین از برگزاری سومین دوره رسانه های دیجیتال ادبی در قالب جشنواره رسانه های دیجیتال، دوسالانه کاریکاتور رسانه های دیجیتال با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، ششمین جشنواره رسانه های دیجیتال رضوی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و دومین جشنواره مهر محرم با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان خبر داد.

موسویان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار برای دهمین جشنواره رسانه های دیجیتال تا ۱۵ آبان ۱۳۹۶ خواهد بود، از برگزاری آیین اختتامیه این جشنواره در آذرماه خبر داد و گفت: امسال برای اولین بار بخش بین الملل هم به این جشنواره اضافه شد که شامل قسمت هایی مانند محتوای مناسب خانواده، سبک زندگی، بیداری اسلامی، فرهنگ و تمدن و حفاظت از محیط زیست است که با همکاری مشترک سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و موسسه فرهنگی اکو برگزار خواهد شد.