تبیان، دستیار زندگی

مشاوره رایگان پزشکی و برپایی بازارچه خیریه در مترو تهران

معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از برپایی بازارچه خیریه و انجام مشاوره رایگان پزشکی در ایستگاه‌های منتخب مترو خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
برپایی بازارچه خیریه در مترو
به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، محمد بنی حسن با بیان اینکه مشاورهای رایگان پزشکی با هدف توسعه و ارتقای فرهنگ سلامت اجتماعی و با تأکید بر افزایش سلامت جسمانی مسافران مترو انجام می‌شود افزود: میزهای مشاوره رایگان پزشکی با همکاری و مشارکت بنیاد امور بیماری‌های خاص از 20 شهریور به مدت سه روز در ایستگاه‌های دروازه دولت، شهید بهشتی و میدان آزادی مستقر شده اند که در آن با حضور پزشکان متخصص، تست رایگان قند و فشار خون مسافران انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در این پایگاه های سلامت در کنار انجام تست قند و فشار خون، مشاوره پزشکی نیز ارائه می‌شود. معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: مسافران می‌توانند از ساعت 8 صبح الی 11 از این خدمات استفاده کنند. بنی حسن در ادامه به برگزاری بازارچه خیریه در زیرگذر تئاترشهر اشاره کرد و گفت: هدف از برگزاری این بازارچه گسترش و تقویت خوداتکایی و خودباوری افراد است .

وی تصریح کرد: این بازارچه با مشارکت موسسه فرهنگی قرآنی بشرای وحی از 6 شهریور آغاز به کار کرده است و تا 24 شهریور در زیر گذر تئاتر شهر به کار خود ادامه می‌دهد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران افزود: در این نمایشگاه عرضه و فروش محصولاتی نظیر پوشاک، زیورآلات، مواد غذایی و ملزومات خانگی در بیش از 60 غرفه بازارچه خوداشتغالی انجام می‌شود.
منبع: ایسنا