تبیان، دستیار زندگی
ند  مدیر سازمان آموزش کامپیوتر نور وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از آموزش بیش از هزار و هفتصد طلبه و روحانی در این سازمان خبر داد. به گزارش رسا حجت‌الاسلام ابوالقاسم احمدی‌نژاد، مدیر سازمان آموزش کامپیوتر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیش از هزار و هفتصد طلبه با مبانی کامپیوتر آشنا شدند

مدیر سازمان آموزش کامپیوتر نور وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی از آموزش بیش از هزار و هفتصد طلبه و روحانی در این سازمان خبر داد.

به گزارش رسا حجت‌الاسلام ابوالقاسم احمدی‌نژاد، مدیر سازمان آموزش کامپیوتر نور  گفت: تاكنون در این مرکز هزار و هفتصد و هشتاد و چهار طلبه و روحانی از سراسر كشور در صدو چهل نه هزار و صد و سی و نه ساعت، مبانی کامپیوتری را آموزش دیده‌اند.

وی در ادامه ابراز داشت: طلاب در دوره‌های مختلف با علوم کامپیوتری از مقدمات تا پیشرفته مانند دوره‌های PHP، طراحی صفحات وب‌سایت پیشرفته و دوره‌های کاربری شبکه آشنا شده‌اند.

مدیر سازمان آموزش کامپیوتر نور، اظهار داشت: اعزام کادرهای آموزشی باتجربه به همراه سیستم‌های ویژه به شهرهای تهران، مشهد، اصفهان، گرگان، کرمانشاه، اردکان، یزد، نطنز، اراک، کاشان، بیجار، ایلام و آباده جهت آموزش طلاب در مدارس علمیه از فعالیت‌های این مرکز به شمار می‌رود.