تبیان، دستیار زندگی

اسامی بانوان بسکتبالیست برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا

اسامی بانوان بسکتبالیست برای حضور در بازی‌های داخل سالن آسیا نهایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
اسامی بانوان بسکتبالیست
به گزارش تبیان به نقل از ایسنا، بازی‌های داخل سالن آسیا از 26 شهریورماه تا 5 مهرماه به میزبانی ترکمنستان برگزار می‌شود و تیم بسکتبال 3 نفره بانوان ایران پس از کسب مجوز حجاب، از فدراسیون جهانی بسکتبال نخستین حضور خود در میادین بین‌المللی را تجربه خواهد کرد.

گلاره کاکاوندپور، آیرین آرتونیان، دلارام وکیلی و روژانا محمودی  4 ملی‌پوش حاضر در بازی‌های داخل سالن هستند این در حالی است که در چند هفته گذشته سعیده علی و معصومه اسماعیلی زاده به اردوی تیم بسکتبال 3 نفره دعوت شدند اما نام آن‌ها در لیست نهایی وجود ندارد.

فاطمه کرم‌زاده نایب رییس بسکتبال بانوان درباره نفرات حاضر در بازی‌های داخل سالن آسیا بیان کرد: لیست نفرات نهایی شده است و دلارام وکیلی، روژانا محمودی، گلاره کاکاوندپور و آیرین آرتونیان نفرات حاضر در بازی‌های داخل سالن هستند.

او در پاسخ به این سوال که هدف از دعوت کردن سعیده علی و معصومه اسماعیلی زاده به اردوی تیم ملی چه بود؟ بیان کرد: ما از آن‌ها دعوت کرده بودیم تا اگر هر یک از بازیکنان دچار آسیب‌دیدگی احتمالی شدند، بازیکن جایگزین داشته باشیم اما خدا را شکر هیچ اتفاقی برای ملی‌پوشان حاضر در اردو رخ نداد و ما همان نفرات اولیه را به بازی‌ها اعزام خواهیم کرد.
منبع: ایسنا