تبیان، دستیار زندگی
ست آیت الله سید حسن مرتضوی در مراسم عمامه گذاری طلاب مرکز جهانی علوم اسلامی:این لباس مقدس روحانیت را قدر بدانید در آستانه فرارسیدن ولادت با سعادت امام هادی (ع) چهل نفر از طلاب و فضلای مرکز جهانی علوم اسلامی مشهد مق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خدمت به مردم، خدمت به امام زمان و اسلام است

آیت الله سید حسن مرتضوی در مراسم عمامه گذاری طلاب مرکز جهانی علوم اسلامی:این لباس مقدس روحانیت را قدر بدانید

در آستانه فرارسیدن ولادت با سعادت امام هادی (ع) چهل نفر از طلاب و فضلای مرکز جهانی علوم اسلامی مشهد مقدس به دست آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی، از علمای حوزه علمیه مشهد ملبس به لباس روحانیت شدند.

به گزارش رسا ، در آستانه فرارسیدن ولادت با سعادت امام هادی (ع) چهل نفر از طلاب و فضلای غیر ایرانی مرکز جهانی علوم اسلامی مشهد، روز چهار شنبه 13/10/85 به دست آیت الله سید حسن مرتضوی، از علمای حوزه علمیه مشهد، معمم و به لباس مقدس روحانیت ملبس شدند.

در این مراسم، آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی ، با اشاره به گفتاری از امام سجاد (ع) در دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه که «خداوندا مرا در خدمت و خیررسانی به مردم قرار ده»، خطاب به طلاب اظهار داشت: باید به فکر هدایت، خیر رسانی و خدمت به مردم باشید.

بر اساس این گزارش، وی افزود: خدمت به مردم، خدمت به حضرت امام زمان (عج) و اسلام است که از بالاترین عبادات و خدمات در نزد خدای متعال به شمار می رود.

آیت الله سید حسن مرتضوی شاهرودی در پایان، خطاب به طلاب و روحانیان خاطر نشان کرد: امید است این لباس مقدس روحانیت را قدر بدانید و هر لحظه در فکر خدمت به مردم و دین باشید.