تبیان، دستیار زندگی
فت در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و معلم اخلاق، اسوه زهد و تقوی آیت ‌الله حاج شیخ حسن تهرانی موجب تأثر و تأسف فراوان گردید. فقدان این فقیه وارسته که سالهای مدیدی از عمر با برکت خود ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ارتحال آیت الله شیخ حسن تهرانی را تسلیت گفت

در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و معلم اخلاق، اسوه زهد و تقوی آیت ‌الله حاج شیخ حسن تهرانی موجب تأثر و تأسف فراوان گردید.

فقدان این فقیه وارسته که سالهای مدیدی از عمر با برکت خود را صرف ترویج اخلاق اسلامی منبعث از تعالیم پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار(ع) نمود و با سیره عملی خود شاگردان و ارادتمندان خویش را با صفا، پاکی، اخلاق و بصیرت سیراب کرده و زهد و تقوا را آینه سلوک خود نموده بود، بی شک مصیبتی است که علاج آن غیر ممکن و جبران آن به سادگی میسر نمی‌باشد.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عروج ملکوتی این عالم جلیل القدر که از اعضای اولیه این نهاد مقدس می‌باشد را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام، حوزه‌های علمیه و بیت معظم له، تسلیت و علو درجات ایشان را از ذات باری تعالی مسألت می‌نماید.

لازم به ذکر است که آیت الله حسن تهرانی بر اثر کهولت سن ساعت 12 ظهر امروز پنجشنبه دارفانی را وداع گفت.

در خاتمه از امت خدا جوی و قدر شناس دعوت می‌گردد تا در مراسم تشییع این عالم ربانی روز جمعه مورخ 15/10/85 ساعت 9 صبح از مسجد امام حسن عسگری (ع) بسمت حرم مطهر شرکت فرمایند.